Page 15 - IntroductionToSecondarySchool_2023_24
P. 15

18. Χρειάζεται οι μαθητές να φέρνουν και να χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο στο Γυμνάσιο;
          Απάντηση: Σίγουρα όχι. Το κινητό   δεν χρειάζεται στο σχολείο. Υπάρχουν τηλέφωνα στο σχολείο σε
          περίπτωση που κάποιο παιδί χρειαστεί να επικοινωνήσει με την οικογένειά του. Επίσης, φαίνεται ότι η
          παρουσία του κινητού στο σχολείο προκαλεί πολλά προβλήματα π.χ. μειωμένη συγκέντρωση κατά τη
          διάρκεια των μαθημάτων, χρήση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων κ.ά.

          19. Τι γίνεται, όταν ένας μαθητής ξεχνά επανειλημμένα τα βιβλία ή τα τετράδιά του, ή όταν δεν κάνει
          τις εργασίες του;

          Απάντηση:  Έχει  χαμηλή  απόδοση  στα  μαθήματά  του  και  ως  αποτέλεσμα  αυτού  παίρνει  χαμηλούς
          βαθμούς. Επίσης, ενημερώνονται σχετικά και οι γονείς του.

          20. Μας λένε ότι οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου και ο/η Διευθυντής/τρια είναι πολύ απόμακροι και
          αυστηροί. Είναι αλήθεια;

          Απάντηση:  Σίγουρα  όχι.  Οι  εκπαιδευτικοί  και  ο  Διευθυντής  είναι  όπως  και  οι  δάσκαλοί  σας  στο
          Δημοτικό. Κάποιοι είναι πολύ φιλικοί με τους μαθητές τους, κάποιοι ίσως είναι λιγότερο φιλικοί. Δεν
          γίνονται αυστηροί, χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος.

          21. Πώς νιώσατε στην αρχή της σχολικής χρονιάς, όταν βρεθήκατε σ’ ένα τμήμα με τα περισσότερα
          παιδιά άγνωστα; Πόσο εύκολο ήταν να κάνετε νέους φίλους;

          Απάντηση:  Στην  αρχή  νιώσαμε  κάπως  άβολα,  αλλά  πολύ  σύντομα  το  ξεπεράσαμε  και  κάναμε
          καινούριες φιλίες. Φυσικά, στο ίδιο τμήμα είχαμε φίλους και από το Δημοτικό.

          22. Πώς σας αντιμετώπισαν οι μεγαλύτεροι μαθητές του Γυμνασίου τον πρώτο καιρό;
          Απάντηση: Μας αντιμετώπισαν πολύ καλά. Δεν μας ενόχλησαν καθόλου.

          23. Ποιες τιμωρίες υπάρχουν στο Γυμνάσιο και σε ποιες περιπτώσεις επιβάλλονται;

          Απάντηση: Στο Γυμνάσιο επιβάλλονται διαβαθμισμένες τιμωρίες (Παιδαγωγικά μέτρα). Για παράδειγμα
          μπορεί να επιβληθεί σε ένα παιδί το Παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής, όταν επανειλημμένα δεν τηρεί
          τους κανονισμούς λειτουργίας του σχολείου και δυσκολεύει την ομαλή λειτουργία του τμήματός του
          ή/και  του  σχολείου.  Δεν  τιμωρείται  κάποιος,  όταν  είναι  φρόνιμος  και  συνεργάσιμος.  Σε  πολύ
          εξαιρετικές  περιπτώσεις  μπορεί  να  επιβληθεί  σε  μαθητή  το  μέτρο  της  αλλαγής  σχολικού
          περιβάλλοντος.

          24. Πόσες απουσίες πρέπει να συμπληρώσει κάποιος για να μείνει στάσιμος;

          Απάντηση:  115  απουσίες.  Βέβαια  μπορεί  ένα  παιδί  να  ξεπεράσει  αυτό  το  όριο  και  να  μην  μείνει
          στάσιμο, εάν οι απουσίες του οφείλονται σε πολύ σοβαρούς λόγους (π.χ. νοσηλεία σε νοσοκομείο).
          Τον  Σεπτέμβριο  2024  πιθανόν  θα  ισχύει  νέα  νομοθεσία  σχετικά  με  τις  απουσίες  και  τον  τρόπο
          δικαιολόγησής τους.

          25. Τι πρέπει να κάνει κάποιος μαθητής, όταν απουσιάσει για σοβαρούς λόγους από το σχολείο;

          Απάντηση: Πρέπει να φέρουν οι γονείς/κηδεμόνες του στο σχολείο το σχετικό δικαιολογητικό (π.χ. από
          γιατρό).

          26. Όταν κάποιος μαθητής απουσιάζει από το σχολείο, πώς θα γνωρίζει το μάθημα που διδάχθηκε
          στην τάξη ή/και την κατ’ οίκον εργασία που πρέπει να διεκπεραιώσει;
          Απάντηση: Ο μαθητής μπορεί να ζητήσει από κάποιον συμμαθητή του να του δώσει τις πληροφορίες
          που χρειάζεται για τα μαθήματα που έχασε και για την κατ’ οίκον εργασία του. Επίσης, όταν ο μαθητής
          επιστρέψει στο σχολείο, μπορεί να ζητήσει από τον καθηγητή του να τον βοηθήσει.

          27. Τι πρέπει να κάνει κάποιος μαθητής, όταν αργήσει το πρωί να προσέλθει στο σχολείο;
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20