Page 14 - IntroductionToSecondarySchool_2023_24
P. 14

Απάντηση: Φυσικά και  μπορείτε. Αυτό θα σας βοηθήσει για τη μελέτη στο σπίτι, αλλά  και την κατ’
          οίκον εργασία σας.

          11. Στο Γυμνάσιο θα γράφουμε με μολύβι ή με στυλό;
          Απάντηση: Στο Γυμνάσιο όλοι οι μαθητές και σε όλα τα μαθήματα γράφουν με στυλό. Υπάρχουν όμως
          και κάποιες περιπτώσεις που οι μαθητές χρησιμοποιούν το μολύβι, π.χ. στο μάθημα των Καλλιτεχνικών
          και σε μαθήματα που χρειάζεται να κάνεις κάποιο σχήμα, π.χ. στα Μαθηματικά.

          12. Ποια από τα μαθήματα είναι γραπτώς εξεταζόμενα στο τέλος της σχολικής χρονιάς;

          Απάντηση:  Τα  εξεταζόμενα  μαθήματα  στο  τέλος  της  σχολικής  χρονιάς  είναι:  Αρχαία  Ελληνικά,  Νέα
          Ελληνικά, Μαθηματικά, Ιστορία, Φυσική, Βιολογία και Αγγλικά. Όμως, ο μαθητής είναι υποχρεωμένος
          να εξεταστεί και σε άλλα μαθήματα (στον Σεπτέμβριο), εάν συγκέντρωσε χαμηλή βαθμολογία.

          13. Πόσα τετράμηνα υπάρχουν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και από τι εξαρτάται η
          βαθμολογία του κάθε τετραμήνου;

          Απάντηση:  Υπάρχουν  δύο  τετράμηνα  (Μέσα  Σεπτεμβρίου-  20  Ιανουαρίου  /  21  Ιανουαρίου  –  τέλη
          Μαΐου).
          Για τη βαθμολογία κάθε τετραμήνου λαμβάνονται υπόψη:

            Η αξιολόγηση της επίδοσης ενός μαθητή γίνεται με βάση τα παρακάτω κριτήρια:

            Η συνολική συμμετοχή του στη μαθησιακή διαδικασία

            οι  εργασίες  που  κάνει στο  πλαίσιο  της  καθημερινής  μαθησιακής  διαδικασίας  στο  σχολείο  ή  στο
             σπίτι, ατομικά ή ομαδικά

            Οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες
            οι τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης

            οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ)

          14. Πόσα διαγωνίσματα γίνονται σε κάθε τετράμηνο και πόση χρονική διάρκεια έχουν;

          Απάντηση:  Σε  όλα  τα  μαθήματα  (εκτός  των:  Μουσική,  Καλλιτεχνικά,  Φυσική  Αγωγή  και  Εργαστήρια
          Δεξιοτήτων)  γίνονται  δύο  ωριαία  διαγωνίσματα  (ένα  σε  κάθε  τετράμηνο)  και  τεστ  που  διαρκούν
          συνήθως 10-15 λεπτά. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των τεστ.
          15.  Πώς  αντιμετωπίζονται  οι  μαθητές  που  έχουν  σοβαρές  δυσκολίες  με  τα  μαθήματά  τους;
          Προσφέρεται κάποιου είδους βοήθεια από το σχολείο σ’ αυτούς τους μαθητές;

          Απάντηση: Ναι, οι μαθητές αυτοί αντιμετωπίζονται με επιείκεια, εφόσον καταβάλλουν προσπάθεια και
          βελτιώνονται σε σχέση με τον εαυτό τους. Επίσης, τους προσφέρονται και βοηθητικά μαθήματα στο
          σχολείο  (Τμήματα  Ένταξης,  κατά  τη  διάρκεια  του  ωρολογίου  προγράμματος  ή/και  Ενισχυτική
          Διδασκαλία το μεσημέρι, μετά το πέρας του ωρολογίου προγράμματος).
          16.  Οι  μαθητές  που  αντιμετωπίζουν  δυσκολίες  με  τα  μαθήματά  τους  είναι  καταδικασμένοι  να
          μείνουν στάσιμοι; Πώς αξιολογούνται αυτοί οι μαθητές;

          Απάντηση: Φυσικά όχι. Οι μαθητές αυτοί αξιολογούνται περισσότερο με βάση την προσπάθεια και την
          πρόοδό  τους  σε  σχέση  με  τον  εαυτό  τους  και  όχι  από  το  αποτέλεσμα  των  διαγωνισμάτων  και  των
          τελικών εξετάσεων. Στάσιμοι παραμένουν οι μαθητές που αδιαφορούν πλήρως για τα μαθήματά τους
          ή/και έχουν ξεπεράσει το όριο των απουσιών.
          17. Πόσο διαφορετικοί και αυστηροί είναι οι κανονισμοί σε θέματα πειθαρχίας, ώρας προσέλευσης
          κ.τ.λ.;

          Απάντηση: Είναι σίγουρα διαφορετικοί και πιο αυστηροί απ’ ό,τι στο Δημοτικό.
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19