Page 9 - IntroductionToSecondarySchool_2023_24
P. 9
Διαδικασία αξιολόγησης
Α. Η αξιολόγηση της επίδοσης ενός μαθητή γίνεται
με βάση τα παρακάτω κριτήρια:
Η συνολική συμμετοχή του στη μαθησιακή
διαδικασία
οι εργασίες που κάνει στο πλαίσιο της καθημερινής
μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι,
ατομικά ή ομαδικά
Οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή
ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες
οι τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης
οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ)
Διαδικασία αξιολόγησης
• Β. Όσον αφορά τις ωριαίες γραπτές
δοκιμασίες αυτές είναι:
• προειδοποιημένες, με την προϋπόθεση ότι
έχει προηγηθεί ανακεφαλαίωση.
• μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη
που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο
μάθημα.
Δ. Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τον παρακάτω περιορισμό:
Κάθε τμήμα μπορεί να εξετάζεται με ωριαία γραπτή δοκιμασία μόνο σε ένα (1) μάθημα την ημέρα και
μέχρι σε τρία (3) το πολύ μαθήματα την εβδομάδα.
Ε. Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ) πραγματοποιούνται με τους εξής περιορισμούς:
α) δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των τεστ,
β) διαρκούν γύρω στα δέκα (10) λεπτά,
γ) τα ερωτήματα αναφέρονται στο αμέσως προηγούμενο μάθημα.