Page 9 - IntroductionToSecondarySchool_2023_24
P. 9

Διαδικασία αξιολόγησης



           —Α.  Η αξιολόγηση της επίδοσης ενός μαθητή γίνεται

              με βάση τα παρακάτω κριτήρια:


           —Η συνολική συμμετοχή του στη μαθησιακή

              διαδικασία



           —οι εργασίες που κάνει στο πλαίσιο της καθημερινής

              μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι,

              ατομικά ή ομαδικά



           —Οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή

              ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες


           —οι τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης


           —οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ)








                                      Διαδικασία αξιολόγησης



                 • Β. Όσον αφορά τις ωριαίες γραπτές

                     δοκιμασίες αυτές είναι:


                 • προειδοποιημένες, με την προϋπόθεση ότι

                     έχει προηγηθεί ανακεφαλαίωση.



                 • μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη

                     που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο

                     μάθημα.




             — Δ. Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τον παρακάτω περιορισμό:
                Κάθε τμήμα μπορεί να εξετάζεται με ωριαία γραπτή δοκιμασία μόνο σε ένα (1) μάθημα την ημέρα και
                μέχρι σε τρία (3) το πολύ μαθήματα την εβδομάδα.


             — Ε. Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ) πραγματοποιούνται με τους εξής περιορισμούς:
                 α) δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των τεστ,
                 β) διαρκούν γύρω στα δέκα (10) λεπτά,
                 γ) τα ερωτήματα αναφέρονται στο αμέσως προηγούμενο μάθημα.
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14