Page 16 - ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΝΑΙ-ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΟΧΙ
P. 16

ΨΕΙΡΕΣ























        Όλοι  οι  παίκτες  συγκεντρώνονται  σε  κύκλο.  Ένας  μπαίνει  μέσα  στον

        κύκλο και φωνάζει ένα όνομα και πετάει την μπάλα. Το άτομο που θα
        ακούσει το όνομά του πρέπει  να πιάσει την μπάλα πριν αυτή πέσει

        κάτω. Αν πιάσει την μπάλα, τότε λέει ένα άλλο όνομα.



        Αν όμως δεν πιάσει την μπάλα, τότε οι άλλοι παίκτες τρέχουν όσο πιο
        μακριά  μπορούν.  Ο  παίκτης  που  δεν  έπιασε  την  μπάλα  λέει  «1,2,3

        στοπ!». Όταν ακούσουν οι παίκτες «στοπ», σταματούν να τρέχουν και

        κάθονται ακίνητοι. Τότε ο παίκτης που κρατάει την μπάλα, κοιτάζει για

        να δει ποιο παιδί είναι πιο κοντά και κάνει 3 βήματα. Μετά στοχεύει

        αυτόν που έβαλε στόχο και ρίχνει την μπάλα. Αν η μπάλα ακουμπήσει
        τον  παίκτη,  τότε  αυτός  παίρνει  αρνητικό  πόντο  δηλαδή  ψείρα,  εάν

        όμως η μπάλα δεν τον ακουμπήσει, τότε την ψείρα την παίρνει αυτός

        που έριξε την μπάλα.


        Αν κάποιος φτάσει στις 5 ψείρες ,τότε οι άλλοι παίκτες του βγάζουν

        παρατσούκλι.  Στα  δάχτυλα  του  χεριού  ενός  συμπαίκτη  βάζουν  5

        παρατσούκλια, τρία αρνητικά και δύο θετικά. Ο παίκτης που πήρε την
        ψείρα  ,  επιλέγει  ένα  στην  τύχη  και  ό,τι  παρατσούκλι  πετύχει  έτσι

        πρέπει να τον φωνάζουν, αλλιώς θα πάρουν ψείρα. Αν ένας παίκτης

        φτάσει στις 10 ψείρες, κρύβουν το παπούτσι του, χωρίς να βλέπει. Για

        να το βρει πιο εύκολα, οι παίκτες τον βοηθούν λέγοντάς του «κρύο»,

        δηλαδή  ότι  είναι  μακριά  από  το  κρυμμένο  παπούτσι,  και  «ζέστη»
        δηλαδή ότι είναι κοντά στο κρυμμένο παπούτσι.
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21