Page 15 - SCHOOLARIKI_2018
P. 15

ου
                             ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ     ΜΑΪΟΣ 2018      ΤΕΥΧΟΣ 5







        Το  σχολείο  στη  συνέχεια,  θα  μπο- ψιλωθεί. Τέλος, αντί να κόβει τα δά- τα ζωής μας. Νομίζω πως είναι ανοη-
        ρούσε  να  ενημερώσει  τους  μαθητές  ση  για  κοινωνικά  συμφέροντα  που  σία  και  απερισκεψία  να  χάνεται  τέ-
        σε  σχέση  με  τις  αποψιλώσεις  των  αναφέρθηκαν  παραπάνω,  θα  μπο- τοιος  πλούτος  για  την  ικανοποίηση
        δασών, τους κινδύνους, τα αποτελέ- ρούσε  να  δημιουργήσει  κι  άλλους  των  ακόρεστων  ανθρώπινων  ανα-
        σματα  και  φυσικά  όλους  τους  τρό- κλάδους  εργασίας  και  να  χτίσει  πε- γκών.  ΑΝ  όλοι  μας  ευαισθητοποιη-
        πους αντιμετώπισης αυτού του προ- ρισσότερες πολυκατοικίες μέσα στην  θούμε, αυτό το φαινόμενο θα εκλεί-
        βλήματος.  Ακόμη  θα  μπορούσε  να  πόλη  έτσι  ώστε  κανένας  να  μην  ψει και πού ξέρουμε, μπορεί να απα-
        πάρει θέση στη  δράση και να οργα- μπαίνει  σε  διαδικασία  αποψίλωσης  λειφθεί. Δεν χάνουμε τίποτα να προ-
        νώσει  διάφορες  δραστηριότητες,  δασών.                               σπαθήσουμε  για  το  καλύτερο  λοι-
        όπως είναι οι αναδασώσεις κάποιων    Ως  μαθήτρια  θεωρώ  πως  τα  δάση  πόν…
        αποψιλωμένων εκτάσεων κοντά στην  είναι  πηγή  ζωής,  όχι  μόνο  για  τους
        περιοχή  που  βρίσκεται.  Το  κράτος  ανθρώπους,  αλλά  φυσικά  και  για  ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
        έχει  την  δύναμη  να  εξαλείψει  αυτό  τους  υπόλοιπους  οργανισμούς  του   https://el.wikipedia.org/wiki/Περιβαλλοντικά
                                                                               _προβλήματα
        το  άσχημο  φαινόμενο.  Αυτό  θα  το  πλανήτη. Τα δέντρα στην ουσία φιλ-
                                                                               http://forum.mycat.gr/showthread.php?t=12
        επιτύχει  με  πολλές  εκστρατείες  ενη- τράρουν  το  οξυγόνο  και  το  καθαρί- 1733
        μέρωσης των ανθρώπων. Ακόμη έχει  ζουν  από  τις  βλαβερές  για  εμάς  ου- https://el.wiktionary.org/wiki/αποψίλωση
        τη δύναμη να αναδασώσει πολύ με- σίες.  Αυτά  παίζουν  πολύ  σημαντικό   http://www.env-edu.gr/Chapters.aspx?id=35
        γαλύτερες  περιοχές  που  έχουν  απο- ρόλο στην υγεία μας και την ποιότη-





               Άλλη µια συµµετοχή σε έκθεση, πέρα από τα όρια του σχολείου µας …
                                                             και 50 Σχολεία από τη Θεσσαλονίκη και ορισμένες πόλεις της
                                                             Β. Ελλάδας.
                                                             Η πρόσκληση της Ένωσης  για διοργάνωση ομαδικών μαθητι-
                                                             κών εκθέσεων σε πόλεις της Ελλάδας την άνοιξη-καλοκαίρι
                                                             αυτής της σχολικής χρονιάς, ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη.
                                                             Τα έργα των μαθητών θα είναι σχέδιο ή ζωγραφική σε χαρτί
                                                             του μπλοκ ή Α4 με ελεύθερα υλικά που χρησιμοποιούνται στα
                                                             σχολεία (κάρβουνο, ακουαρέλες, τέμπερες ξυλομπογιές, μαρ-
                                                             καδόρους, κηρομπογιές), επίσης κολάζ και τρισδιάστατες κα-
        Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών  - Θεσσαλονίκη          τασκευές με εύχρηστα και ανακυκλώσιμα υλικά (χαρτογλυπτι-
                                                             κή κ.τ.λ.).
        Ομαδική έκθεση μαθητών  Β. Ελλάδας
                                                             Στην Αθήνα, Χίο, Πάτρα και Καλαμάτα ήδη προχωράει η διορ-
        Πινακοθήκη Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
                                                             γάνωση των εκθέσεων από τους εκπαιδευτικούς που έχουν
        4-17 Ιουνίου 2018
                                                             αναλάβει στην αντίστοιχη περιοχή.
        Ώρες λειτουργίας Πινακοθήκης:
                                                             Ο κάθε εικαστικός εκπαιδευτικός που συμμετέχει έχει επιλέξει
        Δευτέρα -Παρασκευή 09:00-14:00,Τετάρτη 18:00-21:00,    από τα σχολεία που  διδάσκει την ενότητα των μαθητικών έρ-
        Κυριακή 10:00-14:00. Σάββατο κλειστά.
                                                             γων που έχει διδάξει τους μαθητές του με το θέμα της έκθε-
        Συντονίστρια της διοργάνωσης της έκθεσης ανέλαβε η εκπαι-  σης.
        δευτικός του σχολείου μας, Εύη Αϊδονίδου. Οι εκπαιδευτικοί
                                                             Για δεύτερη σχολική χρονιά φέτος έχουμε τη μεγάλη χαρά να
        που συμμετέχουν στην ομάδα διεκπεραίωσης της έκθεσης
                                                             βλέπουμε συγκεντρωμένα τα έργα μαθητών Δημοτικών, Γυ-
        είναι οι: Θεοδώρα Κλειτσάκη, Δέσποινα Κυραντζή, Μαρία Πα-
                                                             μνασίων και Λυκείων Β. Ελλάδος.
        παδοπούλου, Δημήτρης Παππούς, Παναγιώτα Παρδαβέλα,
                                                             Ο παιδαγωγός έχει πολλά μονοπάτια για να συναντήσει την
        Χρυσή Τομπά, Ελένη Φώτογλου. Τη φωτογράφηση αναλαμβά-
                                                             ψυχή των μαθητών, αλλά το φωτεινότερο και ομορφότερο
        νει ο Γιώργος Αλεξάκης
                                                             είναι αυτό της Τέχνης. Σκύβοντας πάνω από τη σκέψη, τα συ-
        Η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, διοργανώνει
                                                             ναισθήματα και τα προβλήματα των μαθητών μας έχουμε για
        ομαδική έκθεση μαθητών Β. Ελλάδας στην πινακοθήκη της
                                                             μια ακόμα χρονιά τη χαρά να μας φωτίζει η ομορφιά της ψυ-
        Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών στη Θεσσαλονίκη, από 4
                                                             χής τους.
        έως 17 Ιουνίου 2018. Στην έκθεση με θέμα «Αναδημιουργώ
        Ανακυκλώνοντας» συμμετέχουν 45 εικαστικοί εκπαιδευτικοί                                 Συνέχεια στη σελ. 16
                                                           15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20