Page 27 - SCHOOLARIKI2020
P. 27

ου
                             ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2020 ΤΕΥΧΟΣ 7
        της Εβελίνας Τζάρτζη (Γ6)           νια και έχουν μια δυστυχισμένη κα-
        Κατά την  άποψή μου,  η  παιδική  ερ- θημερινότητα,  μόνο  και  μόνο  γιατί
        γασία  είναι  ένα  από  τα  χειρότερα  πρέπει  να  ανταποκριθούν  στα  θε-
        πράγματα  που  συμβαίνουν  στη  κοι- λήματα  κάποιου  άλλου.  Επόμενο
        νωνία  μας.  Πολλά  παιδιά  σε  πολλά  είναι  πολλές  φορές  εκτός  από  σω-
        μέρη του κόσμου μας, ακόμη και στη  ματικά, να είναι κουρασμένα ψυχι-
        χώρα μας, αναγκάζονται να δουλεύ- κά, κοινωνικά και ηθικά.
        ουν  χωρίς  τη  θέληση  τους,  κυρίως   Υπάρχουν  ακόμη  και  μαθητές  που
        επειδή  οι  γονείς  τους  θεωρούν  πως  δεν ολοκληρώνουν την υποχρεωτική
        είναι ωφέλιμο για τους ίδιους και την  εκπαίδευση  και  εγκαταλείπουν  το
        οικογένειά τους.                    σχολείο  από  δική  τους  επιλογή  βρί-  άνισες  εκπαιδευτικές  δυνατότητες
        Ωστόσο, μόνο ωφέλιμο δεν είναι. Τα  σκοντας  διέξοδο  σε  βοηθητικές  ερ-  κατά γεωγραφική περιοχή.
        παιδιά  στερούνται  την  εκπαίδευση  γασίες.  Τα  συγκεκριμένα  παιδιά  ε-  Τέλος, η παιδική ηλικία δεν είναι σε
        και την πνευματική κατάρτιση για να  γκαταλείπουν την εκπαίδευση για να   όλες  τις  περιπτώσεις  συνώνυμη  με
        δουλεύουν, και μάλιστα τις περισσό- συνεισφέρουν  στο  οικογενειακό  ει-  την  ανεμελιά  και  τις  παρέες,  καθώς
        τερες φορές σε άθλιες συνθήκες. Δεν  σόδημα ή να εργαστούν στον τουρι-  εκατομμύρια παιδιά σε ολόκληρο τον
        είναι  λίγες  οι  περιπτώσεις  στις  ο- στικό  ή  αγροτικό  τομέα.  Πιστεύω   κόσμο χάνουν νωρίς το παιδικό τους
        ποίες τα παιδιά γίνονται αντικείμενο  πως  οι  λόγοι  που  τους  οδηγούν  σε   χαμόγελο  και  αναγκάζονται  από  την
        εκμετάλλευσης από τους γονείς τους,  τέτοιες  αποφάσεις  είναι  η  φτώχεια,   τρυφερή  τους  ηλικία  να  ενταχθούν
        που στερούνται τα παιδικά τους χρό- το  οικογενειακό  περιβάλλον  και  οι   στον σκληρό κόσμο της εργασίας.



                                                     Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μουσικής υλοποιήθηκαν ομαδι-
                                                     κές δημιουργικές εργασίες στην ενότητα "Μουσική στον κινημα-
                                                     τογράφο"  με  θέμα  "Βουβές  ταινίες  μικρού  μήκους"  και  βασικό
                                                     στόχο τη μουσική επένδυση των ταινιών αυτών. Κατόπιν συνεν-
                                                     νόησης με τους μαθητές και τις μαθήτριες αποφασίσαμε να διε-
                                                     ξάγουμε διαγωνισμό για τις ταινίες που δημιουργήθηκαν με κρι-
        τική επιτροπή αποτελούμενη από καθηγητές/τριες και μαθητές/τριες. Συμμετείχαν 17 ταινίες.
            ο
        Το 1  βραβείο καλύτερης ταινίας απονεμήθηκε στην ταινία «Evolution of dance» των Τζάρτζη Εβελίνας, Τελλόγλου
                                                                 ο
        Μακρίνας, Τσαουσίδου Μαριέττας και Τζελάτη Γεωργίας. Το 2  βραβείο στην ταινία «Short Comedy Music Lesson»
                                                        ο
        των Θωμά Μπουλούση και Μιχάλη Μπιζάκη, και το 3  βραβείο στην ταινία «Ένα βράδυ στην έπαυλη Μπελάκουα»
        των Δίμπαρα Χριστίνας, Δοξόγλου Νεφέλης, Γραμμένου Νικόλ, Ζησίδου Νάγιας και Βιολιστή Στέλλας.
            ο
                     ο
        Το 1  και το 2  βραβείο καλύτερης μουσικής επένδυσης απονεμήθηκαν και πάλι αντίστοιχα στις ταινίες «Evolution
                                                           ο
        of dance» και «Short Comedy Music Lesson» , ενώ το 3  βραβείο απέσπασε η ταινία «Η τέλεια παγίδα» των Βασι-
        λειάδου Λίνας, Γεωργίου Στεφανίας, Ζιμπιλίδου Χρύσας, Τσιρογιάννη Μαριλίας και Τσιάμη Άννας.
                                     Απολαύστε τις βραβευμένες ταινίες στη διεύθυνση:
                        https://www.youtube.com/playlist?list=PLUY604PyH33PJyJay2g2JNvcqRdpXqYvD

                             ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
                                     της Ολυμπίας Στράνταρη, φιλολόγου του Β6

          Ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ αποτέλεσε φέτος τον πυρήνα του  μαθήματος ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
          ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ του Β6 τμήματος του σχολείου μας.
         ΣΤΟΧΟΙ

          Ξεκινήσαμε  αρκετά  νωρίς  το  φθινόπωρο,  αφού  πρώτα  κάναμε  ασκήσεις  γνωριμίας  και  προσπάθειες  ενδυ-
          νάμωσης των ομάδων,  ώστε να καθορίσουμε κοινούς στόχους. Ποιος ήταν ο αρχικός μας στόχος;

                             Να διαβάσουμε όλοι από 4 βιβλία εφηβικής λογοτεχνίας.

          Ο στόχος αυτός φυσικά έχει πολύπλευρες πτυχές και ωφέλειες. Χαρακτηριστικά, κάθε παιδί  έπρεπε  να  εργα-
          στεί  όχι  μόνο  ατομικά,  αλλά  και  ομαδικά,  να  αξιοποιήσει  στην  ομάδα τις ικανότητές του και να εκτεθεί στο
          σύνολο, παρουσιάζοντας ομαδική δουλειά  αλλά και να αξιολογήσει τη δουλειά των υπολοίπων. Διαβάστε πε-
          ρισσότερα στη διεύθυνση: http://gym-pefkon.thess.sch.gr/school_library/201920filanagnosiastrantari.pdf
                                                           27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32