Page 11 - SCHOOLARIKI2021
P. 11

ου
                            ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ     ΙΟΥΝΙΟΣ 2021      ΤΕΥΧΟΣ 8
                Π α ρ α κ ο λ ο ύ θ η σ η   θ ε α τ ρ ι κ ή ς   π α ρ ά σ τ α σ η ς








        Τη  Δευτέρα  15/04/2021 όλα  τα  τμήματα  του σχολείου  ρησαν  τη  χαρά  της  ζωντανής  θέασης,  όταν  όλα,
        παρακολούθησαν εξ αποστάσεως τη ζωντανή διαδικτυ-     σκηνικά , εφέ, περιβάλλον, ηθοποιοί σε εντάσσουν
        ακή παράσταση το Εθνικού Θεάτρου, "Βαβυλωνία" του     στη  συγκεκριμένη  εποχή  του  έργου  και  υποβάλ-
        Δημητρίου  Κ.  Βυζάντιου.  Κατά  τη  μετάδοση  της  παρά-
                                                              λουν τις αισθήσεις σου σε άλλους τόπους και και-
        στασης  υπήρχε  η  δυνατότητα  επιλογής  υποτίτλων  στα   ρούς. Πολλά συγχαρητήρια στους συντελεστές της
        ελληνικά,  ώστε  να  είναι  ευκολότερη  η  κατανόηση  των
                                                              παράστασης  που  έπαιζαν  σε  άδεια  καθίσματα,  με
        διαλόγων, καθώς στο κείμενο υπήρχε έντονο το στοιχείο
        τοπικών γλωσσικών ιδιωμάτων. Μια εξαιρετική παρά-     την ίδια συνέπεια που θα είχαν υπό άλλες συνθή-
                                                              κες. Να  γνωρίζουν ότι μπορεί τα καθίσματα ήταν
        σταση που μας έδωσε την ευκαιρία να χαρούμε μια
                                                              άδεια,  οι καρδιές μας γέμισαν συναισθήματα.
        εμπειρία που μας έλειψε. Σίγουρα  το περιβάλλον
        του σπιτιού και οι δυσκολίες τις σύνδεσης μάς στέ-
                              Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από την παράσταση στη σελίδα
                              http://gym-pefkon.thess.sch.gr/schoolariki2021/202021vavilolia.pdf

                             Σ χ ο λ ι κ ή   Β ι β λ ι ο θ ή κ η


          Η Σχολική Βιβλιοθήκη του 1ου Γυμνασίου Πεύκων τη σχολική χρονιά 2020-21 προσπάθησε να μείνει ενεργή, όσο
          επέτρεψαν οι συνθήκες. Αν και ο δανεισμός βιβλίων  γινόταν μετ’ εμποδίων, καθώς ελλείψει χώρου, η αίθουσα
          χρησιμοποιήθηκε ως «τάξη ένταξης»,  η επαφή μας με τα βιβλία  και το περιεχόμενό τους, έγινε με εναλλακτι-
          κούς  τρόπους.  Σε  σχετικές  δραστηριότητες  που  αφορούσαν  καταγραφή  λογοτεχνών  και  λογοτεχνημάτων  σε
          σχέση με τα Χριστούγεννα,  κάποιοι ευαισθητοποιημένοι μαθητές μας, ανταποκρίθηκαν και μοιράστηκαν  τις
          γνώσεις τους. Κάποιοι κατάφεραν να αφήσουν και το ίχνος τους μέσα από τις προσωπικές - λογοτεχνικά δοσμέ-
          νες - εμπειρίες τους.
          Διαβάστε τις Χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις στη διεύθυνση:
          http://gym-pefkon.thess.sch.gr/school_library/202021christmasmemories.pdf
          και τα ποιήματα Χριστουγέννων στη διεύθυνση:
          http://gym-pefkon.thess.sch.gr/school_library/202021christmaspoems.pdf


                              Επιστροφή στη «δια ζώσης» διδασκαλία

        Γράφει η Μαριάντα Καλαϊτζή (Β2)                      σπίτι σου. Στην τάξη το μάθημα είναι πιο ενεργό, ευχά-
                                                             ριστο,  δημιουργικό,  καταλαβαίνεις  τα  πάντα  με  λίγη
        Τον  τελευταίο  περίπου  χρόνο  ολόκληρος  ο  πλανήτης
        ταλαιπωρείται από την πανδημία του κορονοϊού. Το ίδιο   προσοχή μόνο με τις εκφράσεις και τις κινήσεις του εκ-
        κι εμείς οι μαθητές, που το έργο μας έχει γίνει δυσκολό-  παιδευτικού,  πράγμα  που  στην  τηλεκπαίδευση  ήταν  ε-
        τερο, λόγω της πασίγνωστης πλέον τηλεκπαίδευσης!     ξωπραγμαστικό,  αφού  υπήρχαν  τεχνικά  προβλήματα,
        Όμως η στιγμή που θα ανακοινωνόταν το άνοιγμα των    μικρόφωνα, κλειστές κάμερες… Το μισό μάθημα πήγαινε
                                                             χαμένο μόνο και μόνο από αυτούς τους παράγοντες!
        σχολείων αργά ή γρήγορα ήρθε! Επιστροφή στα θρανία
        λοιπόν!  Προσπαθούμε  να  επικεντρωνόμαστε  μόνο  στα   Βέβαια εξαιτίας όλων αυτών των διαδικτυακών μαθημά-
                                                             των και της αποχής από το σχολείο, οι μαθητές απέκτη-
        θετικά  της  υπόθεσης  και  στα  πλεονεκτήματα  της  «δια
        ζώσης» διδασκαλίας, που τελικά αποδείχτηκαν ποικίλα!   σαν αρκετά κενά, που δεν μπορούν μέσα σε ένα μήνα να
        Πρώτο και κύριο, συναντάμε ξανά τους φίλους και συμ-  καλυφθούν.  Όμως  έχω  καταλάβει  πως  όλοι  καταβάλ-
        μαθητές μας, κάνουμε τα αστεία μας κρυφά στο μάθημα   λουν τις υπερδυνάμεις τους και την καλή τους διάθεση
        και περνάμε ξέφρενα στο ολιγόλεπτο διάλειμμα! Τι ήταν   για το πιο άρτιο αποτέλεσμα που θα μπορούσαν να πε-
                                                             τύχουν τη φετινή αυτή χρονιά, στοχεύοντας στο καλύτε-
        αυτό στην πλατφόρμα του Webex! Για επτά ώρες πίσω
        από μια οθόνη ολομόναχος στο δωμάτιό σου! Ένα μαρ-   ρο! Και, όπως φαίνεται, τελικά το Webex δεν ήρθε για
                                                             να μείνει!
        τύριο!...  Επιπλέον,  οι  διδακτικές  ώρες  στον  χώρο  του
        σχολείου πλεονεκτούν πολύ σε σχέση με το μάθημα στο

                                                           11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16