Page 9 - SCHOOLARIKI2021
P. 9

ου
                            ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ     ΙΟΥΝΙΟΣ 2021      ΤΕΥΧΟΣ 8

            2ο Διαδικτυακό Σκακιστικό Τουρνουά Δημοτικών Σχολείων,
                 Γυμνασίων και Λυκείων του δήμου Νεάπολης- Συκεών

                             Μετά  την  επιτυχία  του  1ου  Διαδικτυακού
                             Σκακιστικού  Τουρνουά  που  διεξήχθη  κάτω
                             από  δύσκολες  συνθήκες  για  όλους  μας  το
                             Δεκέμβριο του 2020, η Σκακιστική Ακαδημία
                             Συκεών  Νεάπολης  και  ο  Δήμος  Νεάπολης-
                                                     ο
                             Συκεών διοργάνωσε του 2  Διαδικτυακό Σκα-
                             κιστικό Τουρνουά. Στους δύσκολους καιρούς
        που διανύουμε λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, δόθηκε δημι-
        ουργική διέξοδος στους μαθητές, προσφέροντάς τους μέσα από το
        παιχνίδι χαρά και γνώση. Το τουρνουά διεξήχθη την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021, από τις 11:00 έως τις 14:00.
        Συμμετείχαν και παιδιά που δεν γνώριζαν σκάκι. Πριν την έναρξη του τουρνουά, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό
        σεμινάριο μιας ώρας, για γονείς και μαθητές ώστε να γνωρίσουν τις βασικές κινήσεις του παιχνιδιού.
                                                                                η
        Ο Μπαλτζής Ιωακείμ, μαθητής της Γ’ τάξης του σχολείου μας, κατέκτησε τη 2  θέση, συγκεντρώνοντας 2004 βαθ-
        μούς (μέσος όρος βαθμολογίας παικτών: 1507).
        Αν θέλετε κι εσείς να μάθετε τους βασικούς κανόνες του παιχνιδιού, μπορείτε να διαβάσετε τις σημειώσεις του
        προπονητή Δημητρίου Μπαλόκα στη διεύθυνση: http://gym-pefkon.thess.sch.gr/schoolariki2021/skakikanones.pdf


                            1ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
                                              ΜΑΘΗΤΩΝ – ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ (2021)

                           Στο 1ο Διαδικτυακό Πανελλήνιο πρωτάθλημα σκάκι (2021) έλαβαν μέρος 2 μαθητές και μία
                           μαθήτρια του σχολείου μας. Το πρωτάθλημα πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 20 και 21
                           Μαρτίου 2021. Συγκεκριμένα, ο μαθητής Ξάνθος Χριστόδουλος, της Α’ Γυμνασίου, αναδείχθη-
                                                                                         ο
                                  ο
                           κε το 21  αγόρι, η μαθήτρια Μένου Βασιλική, της Β’ Γυμνασίου, το 13  κορίτσι και ο Λεοντιά-
                                                           ο
                           δης Μιχαήλ, της Γ’ Γυμνασίου, το 37  αγόρι.









                             η
        Το  σχολείο  μας,  για 9   χρονιά,  συμ- κληρη  κοινότητα  υποστηρικτών  των  γορη  κίνηση  (mouse  click).  Στόχος
                      ο
        μετείχε  στο  13   Μαθητικό  Συνέδριο  καλύτερων gamers οι οποίοι προβά- είναι αφενός να προσφέρει ψυχαγω-
        Πληροφορικής.  Συγκεκριμένα,  ο  Λε- λουν  τη  δουλειά  τους  κυρίως  μέσα  γία  και  αφετέρου  να  βοηθήσει  στη
        οντιάδης  Μιχαήλ,  μαθητής  της  Γ΄  από το YouTube και παγκόσμιων δι- βελτίωση  των  αντανακλαστικών των
        Τάξης,  συμμετείχε  με  την  εργασία  αγωνισμών.  Το  gaming  αποτελεί   παικτών.
        του  «Gaming  Skills»  (Λογισμικό  για  πλέον ένα νέο επάγγελμα.       Τα  οφέλη  της  ενασχόλησης  με  το
        τη  βελτίωση  δεξιοτήτων  παικτών  Η  εργασία  του  αφορά  τη  σχεδίαση  gaming είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων
        ηλεκτρονικών παιχνιδιών) την οποία  και  την  ανάπτυξη  ενός  ψηφιακού  στον  προγραμματισμό  καθώς  και  η
        παρουσίασε  σε  εξ  αποστάσεως  συ- παιχνιδιού εξάσκησης και ανάπτυξης  επαφή  με  σύγχρονες  γλώσσες  προ-
        νεδρία  την  Τετάρτη  21  Απριλίου  ικανοτήτων  κυρίως  των  gamers.  Η   γραμματισμού.  Επίσης  συμμετέχεις
        2021.  Εποπτεύουσα  καθηγήτρια  ή- γλώσσα προγραμματισμού που χρη- σε  μία  κοινότητα  ανθρώπων  διαφό-
        ταν  η  κυρία  Χατζοπούλου  Δήμητρα  σιμοποιήθηκε είναι η JavaScript  στο  ρων εθνικοτήτων και ηλικιών με τους
        (Πληροφορικός).                     περιβάλλον Visual Studio. Το παιχνί- οποίους  μοιράζεσαι  τα  ίδια  ενδια-
        Τα  Ηλεκτρονικά  Παιχνίδια,  αποτε- δι συνδυάζει τη μουσική με τη γρή- φέροντα.
        λούν  ένα  ταχύτατα  αναπτυσ-
                                       Διαβάστε την εισήγησή του στη διεύθυνση:
        σόμενο  πεδίο  καθώς  αποτε-
        λούν  τη  δημοφιλέστερη  επι-  http://gym-pefkon.thess.sch.gr/students/tasks/202021synedrplir/leontiadism.pdf
                                       και παίξτε το παιχνίδι στη διεύθυνση:
        λογή  στη  νεανική  διασκέδα-
        ση.  Η  ανάπτυξη  είναι  τόσο   http://gym-pefkon.thess.sch.gr/students/tasks/202021synedrplir/index.html

        ραγδαία  που  υπάρχει  ολό-
                                                            9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14