Page 2 - SCHOOLARIKI2021
P. 2

ου
                           ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ    ΙΟΥΝΙΟΣ 2021     ΤΕΥΧΟΣ 8
                                     Σημείωμα της συντακτικής ομάδας
        Βάλε τα καλά σου κι έλα! Μην ξεχάσεις να βάλεις το και- ται χαρά της συνάντησης στο τέλος της σχολικής χρονιάς
        νούριο σου school@riki. Μικροί και μεγάλοι, χωρίς κό- 2020-21, η ερήμωση της πόλης και των δρόμων αλλάζει
        μπλεξ και φοβίες. Πλήρης ελευθερία έκφρασης! Θα δεις  και γίνεται «αγορά», σαν εκείνη της αρχαίας πόλης, ό-
        και  θα  ακούσεις    πολλά.  Ακολούθησε  το  ένστικτό  σου  που  εκτός  από  υλικά,  ανταλλάσσονται  δημιουργήματα
        και  μπες  στην  παρέα.  Είμαστε  πολλοί  κι  όλοι  έχουμε  και  ιδέες.  Η  ομάδα  του  περιοδικού  του  σχολείου  μας
        πρόσωπο, στόμα και φωνή. Μη φοβάσαι για πρόστιμα  ετοίμασε το νέο τεύχος με μεράκι και διάθεση να αλλά-
        και ποινές. Η συμμετοχή σου στο «πάρτι» δεν κοστίζει  ξει το χρώμα που κυριαρχεί και να μετατρέψει την κό-
        τίποτα, παρά μόνο αξίζει. Όπως κατάλαβες,  το μόνο που  πωση σε χαρά. Στην ανταλλαγή αυτή δεν χωράει κανέ-
        έχεις να κάνεις είναι να  πάρεις το καινούριο school@riki  νας  φόβος  μετάδοσης  ιών  και  μολύνσεων,  καθώς  δεν
        και τότε ανατρέπονται όλα. Η εξωτερική μελαγχολική και  πρόκειται να αγγίξεις τίποτα. Εκείνο που ευχόμαστε να
        μουντή ατμόσφαιρα από τον Μάρτιο της σχολικής χρο- συμβεί, είναι να σε αγγίξουν οι καθαρές  και δημιουργι-
        νιάς 2019-20 με τη ρουτίνα και τον θολό ορίζοντα, γίνε- κές ιδέες των μελών της σχολικής μας οικογένειας.

              Μπορείτε να το ξεφυλλίσετε ηλεκτρονικά σε μορφή Flip Book
                                   στη διεύθυνση:
                    http://gym-pefkon.thess.sch.gr/schoolariki2021/
                                   ή σε μορφή pdf
               http://gym-pefkon.thess.sch.gr/schoolariki/schoolariki8.pdf

             ΠΑΝΔΗΜΙΑ: ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΑ
        Γράφει η Σοφία Τάνα (Γ7)
        Απρίλιος  2021.  Ένα  χρόνο  αργότερα,  είμαστε  ακόμα  σε  καραντίνα…  Οι
        σκέψεις και τα συναισθήματα μας είναι  κάθε άλλο παρά θετικά. Πλέον τα
        διαδικτυακά  μαθήματα  είναι  υποχρεωτικά,  γεγονός  που  εξυπακούεται,
        εφόσον μέχρι στιγμής, τα μαθήματα που πραγματοποιήθηκαν δια ζώσης
        διήρκεσαν συνολικά δύο μήνες. Ζούμε έναν διαρκή φαύλο κύκλο του οποίου το τέλος απομακρύνεται μέρα με τη
        μέρα. Τα συναισθήματα της ανακούφισης και της χαράς μετατράπηκαν σε άγχος, αγανάκτηση, αγωνία. Θα μπο-
        ρούσαμε να χαρακτηριστούμε κουρδιστά παιχνίδια, τα οποία περιμένουν να κουρδιστούν από τις αποφάσεις της
        Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας για να δράσουν, να κινητοποιηθούν, να χαρούν. "Θα γράψουμε εξετά-
        σεις;", "Θα πάρει παράταση η χρονιά;" Καθημερινά ερωτήματα τα οποία απασχολούν όλους τους μαθητές, αλλά
                                                 δεν παίρνουν απάντηση. Και προφανώς αυτά τα προβλήματα φαντά-
                   «SCHOOL@ΡΙΚΙ»                 ζουν ασήμαντα μπροστά στους καθημερινούς θανάτους, αλλά ίσως η
                ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ             ψυχική υγεία των εφήβων και των παιδιών, την εποχή του Κορωνοϊού,
                 ου
                1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ              να είναι ένα θέμα προς συζήτηση.
          Αγ. Γεωργίου & Τριών Ιεραρχών
          570 10 Πεύκα - Θεσσαλονίκη              Γράφει η Αντωνία Αχμάτι (Γ2)
          Τηλ. - Fax: 2310 674659 – 2310 673944   Η εξάπλωση του ιού δεν άφησε κανέναν ανεπηρέαστο,  καθώς όλοι
          E-MAIL: mail@gym-pefkon.thess.sch.gr    μας  κληθήκαμε  να  προσαρμοστούμε  στις  αντίξοες  συνθήκες.  Κυ-
          Ιστότοπος: http://gym-pefkon.thess.sch.gr/   βερνητικές αποφάσεις, σχετικά με την εκπαίδευση, βρήκαν απροε-

          Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί έκδοσης:        τοίμαστους καθηγητές και μαθητές, οι οποίοι ήρθαν αντιμέτωποι με
          Χρύσα Τζικούδη – Παπαγεωργίου           τον νέο τρόπο εκμάθησης, μέσω του Webex. Τα προβλήματα ωστό-
          Ελένη Σταμπουλίδου                      σο  δεν  άργησαν  να  έρθουν  στην  επιφάνεια,  καθώς  εκπαιδευτικοί
          Ολυμπία Στράνταρη                       και μαθητές δεν γνώριζαν τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρ-
                                                  μας.  Τα  παιδιά  δεν  μπορούν  να  εκφράσουν  εύκολα  τις  απορίες
          Συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί:
          Νίκος Τουτός                            τους, όπως γίνεται μέσα στην τάξη. Είναι εξίσου σημαντικό να ανα-
                                                  φερθεί  το γεγονός  ότι μεγάλος αριθμός παιδιών δεν έχει τη δυνα-
          Ντίνος Τζιαναμπέτης
          Βιβή Κούκκου                            τότητα να παρακολουθήσει τα μαθήματα, είτε γιατί δεν έχει πρό-
                                                  σβαση στο διαδίκτυο, είτε διότι δε διαθέτει υπολογιστή. Τέλος, ας
          Νατάσα Σταμπουλίδου
                                                  μην ξεχνάμε το πόσο αυτό επηρεάζει την ψυχολογία, εφόσον ιδιαί-
          Ιουλία Πλατή
          Βούλα Ζημάνη                            τερα οι  έφηβοι  στερούνται  σημαντικά  στοιχεία κοινωνικοποίησης.
                                                  Έτσι, το αίσθημα του φόβου και του άγχους, που συχνά τους κατα-
          Δήμητρα Παπαναστασίου
          Εύη Αϊδονίδου                           κλύζει, τους οδηγεί κάποιες φορές σε σοβαρά προβλήματα ψυχικής
                                                  υγείας.
          Δήμητρα Χατζοπούλου
                                                            2
   1   2   3   4   5   6   7