Page 41 - SCHOOLARIKI2021
P. 41

Περιγράψτε τυχόν άλλες δυσκολίες οι οποίες δυσχεραίνουν την πρόσβαση του παιδιού στη σύγχρονη τηλεκπαί-
        δευση.
        Αρκετοί μαθητές/τριες δυσκολεύονται κατά τη συμμετοχή τους στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση, κυρίως για τους εξής
        λόγους:

        1)  Προβλήματα  στη  σύνδεση  λόγω  WebEx  απαιτείται  σύνδεση  VDSL  3)  Άλλα  προβλήματα  κατά  τη  διάρ-
        ταυτόχρονης  τηλεκπαίδευσης  /  τη-  50/5 Mbps (Download/Upload), ενώ  κεια  της  σύνδεσης  (διακοπές  στον
        λεργασίας  τριών  και  πλέον  ατόμων  η  ADSL  24/1Mbps  (Download  /  ήχο,  αργοπορία  απόκρισης  στην  ει-
        στο  σπίτι  (υπάρχει  οικογένεια  με  Upload)    σύνδεση  στο  διαδίκτυο  κόνα  κ.ά.)  που  οφείλονται  κυρίως
        πέντε  παιδιά  και  δύο  γονείς  εκπαι-  μπορεί  να  στηρίξει  χωρίς  κανένα  στους  λόγους  που  προαναφέρθη-
        δευτικοί  που  όλοι  συμμετέχουν  σε  πρόβλημα  μόνο  μία  σύνδεση  στην  καν.
        τηλεκπαίδευση/τηλεργασία).     Το  πλατφόρμα WebEx (Πηγή: Υπηρεσία
                                                                               4) Και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε
        49,2%  περίπου  των  ερωτηθέντων  Υποστήριξης  Χρηστών  Πανελλήνιου
                                                                               ότι τα  παιδιά  είναι  δύσκολο  να συ-
        γονέων  των  μαθητών  του  σχολείου  Σχολικού Δικτύου).
        μας  απάντησαν ότι  στην οικογένεια                                    γκεντρωθούν  για  6-7  διδακτικές  ώ-
                                            2) Αδυναμία/δυσκολία στη σύνδεση,  ρες  μπροστά  στην  οθόνη  ενός  υπο-
        συμμετέχουν     σε   τηλεκπαίδευ-
        ση/τηλεργασία  3  ή  περισσότερα  ά-  καθυστερήσεις  ή/και  συχνές  απο-  λογιστή,  παρακολουθώντας  απρό-
                                            συνδέσεις από το μάθημα μέσω της  σκοπτα  τα  μαθήματά  τους.  Κουρά-
        τομα.  Ο  αριθμός  των  ταυτόχρονων
        τηλεδιασκέψεων  που  μπορούν  να    πλατφόρμας  Webex,  λόγω  του  με-  ζονται γρηγορότερα απ’ ότι στο διά
                                            γάλου  όγκου  τηλεδιασκέψεων  που  ζώσης μάθημα και επιπλέον διασπά-
        πραγματοποιηθούν     ικανοποιητικά
                                            πραγματοποιούνται     καθημερινά  ται ευκολότερα η προσοχή τους.
        περιορίζεται από την ταχύτητα σύν-
        δεσης  στο  διαδίκτυο.  Για  5  ταυτό-  στην πλατφόρμα.
        χρονες  συνδέσεις  στην  πλατφόρμα

        Και μερικές χρήσιμες συμβουλές όταν υπάρχει πρόβλημα στη σύνδεση
        Κάντε πρώτα μία επανεκκίνηση τον υπολογιστή ή/και το router. O υπολογιστής/laptop/tablet καλό είναι
        να βρίσκεται κοντά στο router (εάν συνδέεται με wifi). Εάν δεν επιλυθεί το πρόβλημα, επικοινωνήστε με
        τον πάροχο υπηρεσιών διαδικτύου για να ελέγξει τη γραμμή σας και να βελτιώσει την ποιότητα της σύν-
        δεσης (ταχύτητα, σταθερότητα). Αν δεν αποκατασταθεί και πάλι το πρόβλημα, μπορείτε να δοκιμάσετε να
        συνδεθείτε από άλλο υπολογιστή ή κινη-
                             η
        τό  τηλέφωνο.  Στη  2   περίπτωση  πρέπει
        να εγκατασταθεί στο κινητό η εφαρμογή
        WebEx.

                                               η  φιλοδώρημα ο σερβιτόρος.   να πληρωθούν οι καφέδες και να πάρει και   σαν τελικά από 4 ευρώ (αντί για 3,33), ώστε   μπορεί να μοιραστεί ακέραιο δια τρία. Έδω-  ώστε να γίνει στρογγυλό το νούμερο που   άλλα 2 ευρώ (φιλοδώρημα στο γκαρσόνι)   οι καφέδες και συμπλήρωσαν, στην ουσία,   ρωσαν τελικά 12 ευρώ συνολικά. 10 έκαναν   2  απάντηση: Δεν πλήρωσαν 15 ευρώ. Πλή-  κε, κρύφτηκε!   γκαρσόν μας κάνει 15 €. Το ευρώ δεν χάθη-



















                                                4,333x3=13 €, και 2 ευρώ που τσίμπησε το
                                                του, συν από ένα που πήραν πίσω μας κάνει
                                                3,333 που πλήρωσαν ο καθένας τον καφέ
                                                δωσαν από 0,666 € έκαστος (3x0,666=2).
                                                ρεφενέ πουρμπουάρ στο γκαρσόν, τότε έ-
                                                φηκε από 1,666 (3x1,666=5). Αν έδωσαν 2 €
                                                αρχικά έδωσαν από 5 €, τότε τους επιστρά-
                                                τότε ο ένας κάνει 3,333 (10/3=3,333). Αν
                                                1  απάντηση: Αν 3 καφέδες κάνουν 10 €,
                                               η
                                                           41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44