Page 5 - Schoolariki_2024
P. 5

ου
                         ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ    ΙΟΥΝΙΟΣ 2024           ΤΕΥΧΟΣ 12

        Σάββας Καρμίρης: ...Είχα κι εγώ φόβους για το         «…  Όταν  τους  είδα,  θυμήθηκα  τον  εαυτό
        σχολείο, ειδικά για τη συμπεριφορά, ότι άμα δεν       μου πέρσι τέτοιες μέρες που είχα άγχος για
        κάνω ησυχία θα με διώξουν από το σχολείο, αλ-         το Γυμνάσιο, αφού δεν ήξερα τι με περιμέ-
        λά αυτό δεν ισχύει! Παρόλα αυτά δεν σας λέω           νει. Τα παιδιά μπήκαν μαζί μας στις τάξεις
        να κάνετε φασαρία, γιατί έχω «φάει» ποινές που        και μιλούσαν για τα συναισθήματα και τις
        δεν θα σας πολυαρέσουν…                               εντυπώσεις τους. Αυτή η δράση μου φάνη-
                                                              κε πολύ χρήσιμη και βοηθητική…»

                                         ΜΑΘΗΤΕΣ                                                Πέτρος Αβραμίδης (Α2)

                                    ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
                                 ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΡΑΣΗ

                                                              «Μόλις  μπήκα  στο  παλιό  μου  σχολείο  ένιωσα  νο-
        «…Η γνωριμία μου με τα παιδιά της έκτης               σταλγία  και  σκέφτηκα  τις  αναμνήσεις  μου  με  τους
        δημοτικού  ήταν  μια  ευχάριστη  εμπειρία             παλιούς μου συμμαθητές. Μετά εγώ και το ζευγάρι
        για μένα. Είναι όμορφο να μοιράζεσαι τις              μου  παίξαμε  παιχνίδια  γνωριμίας,  ψυχαγωγηθήκα-

        εμπειρίες σου και να είσαι δίπλα σε νεό-              με,  κοινωνικοποιηθήκαμε  και  γνωρίσαμε  καινούρι-
        τερους στη μετάβασή τους σε ένα νέο πε-               ους φίλους. Το καλύτερο απ’ όλα: έμαθα κάτι από
        ριβάλλον.  Καθώς  απαντούσα  στις  ερωτή-             όλα τα παιδιά.»
        σεις  τους,  ένιωθα  μια  μεγάλη  ευθύνη  να
                                                                                      Σπύρος Αρχιτεκτονίδης (Α2)
        τους  βοηθήσω  και  να  τους  καθοδηγήσω
        σε αυτή τη μετάβαση. Τα παιδιά έδειχναν
        να είναι ενθουσιασμένα αλλά ταυτόχρονα
        και  λίγο  αγχωμένα  …,  αλλά  προσπαθού-
        σαμε  να  τους  δείξουμε  ότι  στο  γυμνάσιο

        θα  βρουν  ένα  ασφαλές  περιβάλλον  και
        πολλές  ευκαιρίες  να  μάθουν  και  να  ανα-
        πτύξουν  τα  ταλέντα  τους.  Όταν  παρατη-
        ρούσα τα παιδιά να γελούν και να κάνουν
        ερωτήσεις, ένιωσα μεγάλη χαρά που είχα
        την  ευκαιρία  να  βοηθήσω  νέους  ανθρώ-
        πους να αισθανθούν πιο άνετα σε μια και-
        νούρια  κατάσταση,  …  να  καταλάβουν  ότι
        είναι μια φάση της ζωής τους που πρέπει
        να απολαύσουν και να αξιοποιήσουν όσο

        το δυνατόν περισσότερο.

        Τελειώνοντας, αυτή η εμπειρία με τα παι-
        διά της έκτης δημοτικού ήταν πραγματικά
        ενδιαφέρουσα  και  εποικοδομητική.  Απο-
        λαμβάνω  πάντα  την  ευκαιρία  για  νέες
        προκλήσεις  και  να  επηρεάζω  θετικά  τους
        γύρω μου.»


                             Άννα Καλογήρου (Α2)


                                                            5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10