Page 6 - Schoolariki_2024
P. 6

ου
                         ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ    ΙΟΥΝΙΟΣ 2024           ΤΕΥΧΟΣ 12

                              ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣ Ι Ο  (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)


          «…χάρηκα  για  τα  παιδιά  του  δημοτικού,  γιατί  κι   «… ήταν μια μοναδική και ενδιαφέρουσα εμπειρία για
          εμείς ήμασταν στη θέση τους και είμαι σίγουρος ότι   τους μαθητές της έκτης δημοτικού αλλά και της πρώτης
          αυτή η δράση τους βοήθησε. Θα ήθελα πάρα πολύ       γυμνασίου. Ελπίζω να βοηθήσαμε αυτά τα παιδιά να
          κι εμείς στο λύκειο να κάναμε μια παρόμοια δρά-     έχουν χαρά την πρώτη ημέρα στο καινούριο τους γυ-
          ση!»                                                μνάσιο.»
          Αλέξανδρος Βαρδακάς (Α2)                            Δανάη Δοξόγλου (Α1)

        «…  γνώρισα  πολλά  διαφορετικά  παιδιά,  με  τα  οποία  Τις προάλλες συναντήσαμε τα παιδιά της ΣΤ΄ Δημοτι-
        παίξαμε παιχνίδια και γνωριστήκαμε περισσότερο με-    κού.  Ήταν  μία  ξεχωριστή  εμπειρἰα,  καθώς  μέσα  από
        ταξύ μας. Επίσης, μου άρεσε που καθίσαμε με το ζευ-   αυτή τη δράση βοηθήσαμε τα μικρότερα παιδιά, ὠστε
        γάρι  μας  στα  θρανία  και  παρακολουθήσαμε  με  την  να έχουν μια ομαλή μετάβαση στο γυμνάσιο. Επί-σης
        υπόλοιπη τάξη μια διδακτική ώρα. Ήταν μια πολύ ω-     περάσαμε κι εμείς κι αυτοί πάρα πολύ ωραία. Δεν θα
        ραία εμπειρία γιατί κοινωνικοποιήθηκα, γνώρισα και-   ξεχάσω ποτέ αυτήν την όμορφη εμπειρία.
        νούριους  φίλους  και  θυμήθηκα  πώς  ήμουν  εγώ  στο  Μάριος Γκιλάκης (Α1)
        δημοτικό και πως αυτές τις ανησυχίες που είχα για το
        γυμνάσιο τις έχουν τις ίδιες και τα παιδιά»           Η δράση αυτή με έκανε να νιώσω πολύ όμορφα, κα-
        Ηλιάνα Ζαρίφη (Α2)                                    θώς καταφέραμε να συμβουλεύσουμε αυτά τα παιδιά
                                                              και ίσως τους βοηθήσαμε στην εύκολη μετάβαση τους
        «… αυτή η δράση ήταν πολύ χρήσιμη για τα παιδιά του   στο γυμνάσιο.
        Δημοτικού,  γιατί  ακούνε  πράγματα  από  άτομα  που   Παναγιώτης Μπούρης (Α1)

        πέρασαν πρόσφατα τα ίδια. Προσωπικά δεν αισθανό-
        μουν  ούτε  άγχος  ούτε  αμηχανία  …  Χάρηκα  που  ξα-  Ήταν μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά του Δημοτι-
        ναείδα τους παλιούς μου φίλους και μίλησα με κάποι-   κού,  αλλά  και  για  μας,  καθώς  θυμηθήκαμε  τα  συ-
        ους που είχα να δω καιρό και αυτό μου άρεσε πολύ.»    ναισθήματά  μας  και  τους  φόβους  μας,  ακριβώς  πριν
        Βασίλης Καρασαββίδης (Α2)                             έναν  χρόνο.  Εύχομαι  αυτά  τα  παιδιά  να  βοηθήθηκαν
                                                              πραγματικά απ’ αυτή τη δράση!  Τσαλικάκη Σοφία (Α1)


                                                              «Πιστεύω πως με αυτή τη δράση βοηθήσαμε τα παιδιά
         «…Είχα κάποιες αμφιβολίες για το πώς θα νιώσει το    του δημοτικού να πάρουν μια ιδέα  του πώς είναι το
         άλλο  παιδί  και  προσπάθησα  να  του  πω  κάποια    γυμνάσιο, για να μάθουν τι τους περιμένει τον Σεπτέμ-
         πράγματα που θα το βοηθούσαν να προσαρμοστεί.        βριο. Ελπίζω πως … μειώθηκε το άγχος τους για το βή-
         Ο  φόβος  και  το  άγχος  μπροστά  σε  κάτι  άγνωστο   μα που ακολουθεί και ότι θα έρθουν χαλαροί τον Σε-
         επικρατούσε στα μάτια τους. Από τη μια τους κατα-    πτέμβριο, χωρίς το άγχος να τους βαραίνει.»
         λαβαίνω, γιατί όλοι κάπως έτσι αισθανόμασταν. Το     Βαγγέλης Τάντσης (Α3)
         Γυμνάσιο  έχει  πολύ  περισσότερες  απαιτήσεις  απ’
         ό,τι  το  Δημοτικό.  Αλλά  με  λίγη  προσπάθεια  είμαι
         σίγουρος ότι θα αγαπήσουν το νέο τους σχολείο.»        «Ένιωσα πολύ ωραία. Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία
         Θοδωρής Βλάχος (Α2)                                  και  χάρηκα  που  συμμετείχα  και  γνώρισα  καινούρια
        «… πολλά συναισθήματα - δικά μου – μου ήρθαν στο      άτομα»
        μυαλό,  καθώς  κάποια  στιγμή,  πριν  ένα  χρόνο,  βρι-  «  Η  δράση  αυτή  έδωσε  την  ευκαιρία  στα  παιδιά  να
        σκόμουν κι εγώ σ’ αυτή τη θέση. Τα συναισθήματά μου   γνωρίσουν το Γυμνάσιο, ώστε όταν θα έρθουν, θα τους
        ήταν  ανάμεικτα.  Λυπόμουν  διότι  έμπαινα  στη  θέση   είναι  γνώριμα  και  να  μην  αγχώνονται.  Καλό  θα  ήταν
        αυτών  των  παιδιών  και  καταλάβαινα  πόσο  δύσκολη   να γίνεται αυτή η δράση κάθε χρόνο ώστε να βοηθη-
        είναι…  Από  την  άλλη  ένιωθα  χαρά  που  μπόρεσα  να   θούν τα παιδιά.»
        βοηθήσω αυτά τα παιδιά να καταπολεμήσουν κάποι-       «…Ήταν  μια  καταπληκτική  εμπειρία  και  την  απόλαυ-
        ους από τους φόβους τους.»                            σα!»
        Κάτια Αναστασιάδου (Α2)


        «…με ενθουσίασε που τα παιδιά ήθελαν να μάθουν
        νέα πράγματα, μας άκουσαν με τόση προσοχή και α-
        φοσίωση. Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία που θα θυ-
        μόμαστε όλοι για πάντα!!!»
        Χρυστέλλα Αναστασιάδου (Α1)
                                                            6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11