Page 7 - SCHOOLARIKI_2018
P. 7

ου
                            ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ     ΜΑΪΟΣ 2018      ΤΕΥΧΟΣ 5




        Της Ντζιου Ελισάβετ  ,Β5
        Προς όλους εσάς που νομίζετε ότι είστε «κάποιοι» και ότι  όλοι πρέπει να υποκλινόμαστε σε σας. Θέλω  να σας πω
        ότι όλοι μας έχουμε υπομονή, αλλά και όρια, κι εσείς έχετε περάσει  τα δικά μου. Το ότι  είμαι καινούριος στο σχο-
        λείο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσπαθείτε να με απομονώσετε ή ακόμα και να με στοχοποιήσετε, επειδή μόνο
        και μόνο δεν άνηκα στο σχολείο μέχρι πριν 5 μήνες. Τώρα όμως ανήκω! Γι’ αυτό πήρα το θάρρος να σας γράψω,
        γιατί θέλω και εγώ να ενταχθώ στην παρέα. Πιστεύω ότι όλοι σας εάν το καλοσκεφτείτε έχετε βρεθεί στη θέση μου
        και ξέρετε  πώς είναι να θες να μιλήσεις σε κάποιον αλλά να μην μπορείς, επειδή είσαι ο καινούργιος. Αυτός που
        όλοι τον δείχνουν  με το δάχτυλο και λένε «δες τον, πάλι μόνος του είναι… καλά να πάθει».
        Ελπίζω αυτό το γράμμα να αγγίξει τις γκρίζες καρδιές σας έστω και λίγο και ίσως όταν το καλοσκεφτείτε να μπορέ-
        σετε να καταλάβετε και τις δικές μου δυσκολίες.



        Της Παπαϊωάννου Αναστασίας,  Β5

        Αποφάσισα  να  στείλω  αυτήν  την   όσο  τίποτε  άλλο  να  με  πλησιάσετε  καιρία  να  με  γνωρίσετε.  Γιατί  δεν
        επιστολή  σε  κάθε  έναν  από  εσάς   και να με συμπεριλάβετε στην παρέα  προσπαθείτε να μου μιλήσετε και να
        τους συμμαθητές μου που με βλέπε-   σας. Εσείς που με σχολιάζετε και με  με ρωτήσετε κάτι για μένα; Για τι δεν
        τε  καθημερινά  στον  σχολικό  χώρο,   κρίνετε,  αναλογιστείτε  πόσο  σκληρό  μου  δείχνετε  έστω  ένα  τυπικό  ενδι-
        αλλά με προσπερνάτε χωρίς να μπο-   είναι  να  περνά  κανείς  τη  μέρα  του  αφέρον;
        ρείτε  να  καταλάβετε  πως  αυτό  με   στο σχολείο χωρίς να ανταλλάξει κα-  Ωστόσο είμαι αναγκασμένη να συνε-
        στενοχωρεί.                         μία  κουβέντα  με  κανέναν  να  διαπι-  χίσω  να  βρίσκομαι  ανάμεσά  σας.
                                            στώνει ότι εν τον θέλει κανείς και να
        Χωρίς κανένα δισταγμό, σας δηλώνω                                      Έστω  και  ως  αόρατη  ή  περιττή  στο
                                            αναρωτιέται  τι  είναι  αυτό  το  τόσο
        ξεκάθαρα  ότι  η  μοναξιά  μου  είναι                                  σχολείο  για  εσάς  έχω  υποχρέωση
                                            ελαττωματικό  που  έχει  πάνω  του.
        ένα μαρτύριο. Νιώθω μόνη. Σας βλέ-                                     απέναντι στον εαυτό μου να μη απο-
                                            Σας  ακούω  να  κανονίζετε  συναντή-
        πω  να  σχηματίζετε  άλλοτε  μικρές  κι                                γοητευτώ και χάσω την αυτοεκτίμη-
                                            σεις  σε  σπίτια  και  εξόδους  για  το
        άλλοτε μεγάλες παρέες, να πειράζε-                                     σή μου αλλά να δείξω τα καλά στοι-
                                            Σαββατοκύριακο  και  ζηλεύω,  αφού
        στε, να γελάτε, να συζητάτε, ενώ εγώ                                   χεία του χαρακτήρα μου για να κερ-
                                            θα ήθελα τόσο πολύ να με προσκα-
        κάθομαι  παραμερισμένη  και  απλά                                      δίσω μια θέση στην παρέα σας.
                                            λέσετε.
        σας παρατηρώ, Δε φαντάζεστε τόσο                                       Κλείνοντας  αυτήν  την  ειλικρινή  επι-
        με πληγώνει , όταν καταλαβαίνω ότι   Στη συνέχεια οφείλω να σας ομολο-  στολή, σας ευχαριστώ για τον χρόνο
        με  σχολιάζετε  και  γελάτε  πίσω  από   γήσω ότι αναζητώ ευθύνες σε εμένα   που αφιερώστε να την διαβάσετε και
        την  πλάτη  μου,  χαρακτηρίζοντάς  με   την ίδια, για αυτή σας την αντιμετώ-  να μάθετε κάτι για μένα. Δεν περιμέ-
        ως  παράξενη,  προβληματική  και  α-  πιση. Με άλλα λόγια, θυμώνω με τον   νω  ξαφνικά  να  γίνουμε  φίλοι,  αλλά
        πόκοσμη.                            εαυτό μου και σκέφτομαι ότι φταίω   ίσως  να  ξεκινήσουμε  μια  γνωριμία
                                            εγώ που  με αποφεύγετε. Προσπαθώ
        Σε  αντίθεση  με  όσα  πιστεύετε  για                                  χωρίς  αντιπάθεια  αλλά    με  καλο-
                                            να βρω με ποιον τρόπο να σας προ-
        μένα , σας πληροφορώ πως δεν είμαι                                     προαίρετη    διά-
                                            σεγγίσω, ώστε να μου δώστε την ευ-
        καθόλου απόμακρη και ότι θα ήθελα                                      θεση.
        ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ … τι θα έλεγες για ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ;
        Της Μπζάκου Έλιας και Νούλη Μαριάννας

        Κατά τη γνώμη μου το ημερολόγιο λειτουργεί ως καταφύγιο για πολλά παιδιά. Είναι εκεί που θα καταλήξουν μετά από
        έναν τσακωμό, μια επιβράβευση, μια δύσκολη μέρα. Γράφεται από παιδιά εσωστρεφή, όχι τόσο κοινωνικά. Ίσως παιδιά
        που δεν έχουν την επικοινωνία που θα έπρεπε  με τους γονείς τους ή ακόμα και την ζητούμενη κατανόηση. Από παιδιά
        με μετρημένες παρέες ή ακόμα και από τα πιο δημοφιλή, που όμως δεν εξασφαλίζουν την εμπιστοσύνη από τους φίλους
        τους.  Τέλος, από παιδιά με οικογενειακά προβλήματα που πιστεύουν πως μόνο ένα φύλλο χαρτί με έναν στυλό θα τους
        καταλάβει.  Μέσα από ένα ημερολόγιο μπορεί κανείς να εισπράξει μια εντελώς διαφορετική εικόνα του παιδιού από
        εκείνη που δίνει προς τα έξω.

        Συνήθως ένα παιδί γράφει ημερολόγιο όταν  αισθάνεται ότι κανένας δεν το καταλαβαίνει και θέλει να πει σε κάποιον τα
        παράπονά του και να βγάλει από μέσα του αυτά που το ενοχλούν. Το ημερολόγιο θα είναι πάντα στη διάθεσή του όταν
        το έχει ανάγκη. Γράφοντας τις σκέψεις του, το παιδί σκέφτεται τα λάθη του και παίρνει χρόνο για τον εαυτό του έτσι ώ-
        στε να δει τις αδυναμίες του. Βγάζοντας όλες αυτές τις αρνητικές σκέψεις που κουβαλάει , απαλύνεται ο πόνος του και
        αισθάνεται ότι έχει κάποιον, όποτε τον χρειαστεί για να ακούσει οτιδήποτε έχει να πει.
                                                            7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12