Page 14 - SCHOOLARIKI2019
P. 14

ου
                            ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ     ΙΟΥΝΙΟΣ 2019      ΤΕΥΧΟΣ 6
        (συνέχεια από τη σελ. 3)

        Ερώτηση 5: Πότε στεγάστηκε στο      νέες  αίθουσες.  Άρχισε  το  στήσιμο  σύγχρονο  και  οργανωμένο  σχολείο
        κτίριο που βρισκόμαστε σήμερα;      “κουτιών”    (προκατασκευασμένων  που  ανταποκρίνεται  στις  σύγχρονες
        Περιγράψτε τα συναισθήματά σας,     αιθουσών)  στην  αυλή  του  σχολείου,  ανάγκες της εκπαίδευσης.
        όταν βρεθήκατε στο νέο διδακτήριο.  ενώ  από  το  σχολικό  έτος  2013-2014   Ερώτηση 9: Είστε πολλά χρόνια στην
        Η στέγαση του Γυμνασίου Πεύκων      ένα μέρος του σχολείου μας ( 4 τμή-  εκπαίδευση. Πώς κρίνετε το επίπεδο
        στο κτίριο που βρισκόμαστε σήμερα   ματα) λειτουργεί σε παράρτημα, ένα   των μαθητών στο πέρασμα του χρό-
        έγινε κατά το σχολικό έτος 2006-    παρακείμενο κτίριο, το οποίο αρχικά   νου; Πόσο διαφορετικοί είναι οι ση-
        2007, αφού περιπλανηθήκαμε όλα      κατασκευάστηκε για να στεγάσει νη-  μερινοί  μαθητές  από  τους  παλαιό-
        αυτά τα χρόνια σε ακατάλληλα κτίρια   πιαγωγείο  και  το  οποίο  για  κάποιο   τερους;  Διαπιστώνετε  αλλαγές  από
        (κτίριο Καλογραιών),  καταφύγαμε σε   χρονικό  διάστημα  κάλυψε  τις  ανά-  γενιά σε γενιά;
        εμβαλωματικές λύσεις (προσθήκη      γκες  λειτουργίας  του  Λυκείου  των    Η αλήθεια είναι ότι πάντα υπήρχαν
        προκατασκευασμένων πλαστικών        Πεύκων μέχρι να αποκτήσει και αυτό   και συνεχίζουν να υπάρχουν μαθητές
        αιθουσών Kibo) και φιλοξενηθήκαμε   το νέο του σύγχρονο διδακτήριο.    με  ιδιαίτερη  έφεση  στα  γράμματα
        στα παλιά κτίρια Δημοτικών σχολεί-  Ερώτηση  7:  Υπηρετήσατε  και  εσείς   και αυτοί που δεν τα κατάφερναν και
        ων της περιοχής, όταν αυτά μετακι-  το  σχολείο  μας,  για  πολλά  χρόνια,   τόσο  καλά.  Αυτό  που  χαρακτηρίζει
        νήθηκαν σε νέα κτίρια που κατα-     από τη θέση του υποδιευθυντή, αλ-  όμως  τη  σημερινή  κατάσταση  είναι
        σκευάστηκαν για να καλύψουν τις     λά  πρόσφατα,  και  του  διευθυντή.   μια  απαξίωση  του  σχολείου  και  του
        στεγαστικές ανάγκες των μαθητών     Ως  μαθητής,  για  παράδειγμα  στην   εκπαιδευτικού  έργου.    Το  επίπεδο
        της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.       ηλικία  μας,  είχατε  φαντασθεί  κάτι   των  γνώσεων  των  μαθητών  είναι
        Φυσικά, τα συναισθήματά μας δεν     τέτοιο;                            πράγματι πεσμένο. Μάρτυρες γι' αυ-
        περιγράφονται, όταν μετά από αυτή  Για να είμαι ειλικρινής, άλλα ήταν τα  τό είναι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, που
        την «Οδύσσεια» βρεθήκαμε  σ’ αυτό  όνειρα και τα σχέδιά μου που έκανα  βλέπουν γενιά με γενιά κάτι να αλλά-
        το παλάτι, ένα υπέροχο κτίριο µε ευ- για  το  μέλλον  όταν  ήμουν  στην  ηλι- ζει μέσα στην τάξη, χωρίς ωστόσο να
        ρωπαϊκές προδιαγραφές, λειτουργι-   κία  σας.  Ωστόσο,  από  μικρός  ήμουν  είναι ξεκάθαρο όχι μόνο τι φταίει γι'
        κό, µε άριστη υλικοτεχνική υποδομή  ιδιαίτερα  μεθοδικός  και  οργανωτι- αυτό, αλλά και τι είναι αυτό που αλ-
        και εξοπλισμένο µε σύγχρονα οπτι-   κός,  με  αυξημένο  το  αίσθημα  της  λάζει. Αν επιχειρήσουμε να κάνουμε
        κοακουστικά μέσα διδασκαλίας, µε    ευθύνης  και  της  πειθαρχίας,  ιδιότη- συγκρίσεις  των  σημερινών  με  τους
        μεγάλες φωτεινές αίθουσες διδα-     τες  που  με  βοήθησαν  στην  άσκηση  παλαιότερους  μαθητές  θα  βρούμε
        σκαλίας, µε αίθουσα Φυσικής – Χη-   των  διοικητικών  καθηκόντων  μου  πράγματι  διαφορές  και  στη  συμπε-
        μείας, αίθουσα Η/Υ, αίθουσα τεχνο-  από  τη  θέση  του  Υποδιευθυντή  και  ριφορά  και  στην  ανταπόκρισή  τους
        λογίας, βιβλιοθήκη και αίθουσα εκ-  αργότερα του Διευθυντή του σχολεί- στις απαιτήσεις του σχολείου. Όμως
        δηλώσεων.                           ου  μας.  Στις  θέσεις  αυτές,  που  είχα  είναι  οι  εποχές  που  αλλάζουν,  είναι

        Ερώτηση 6: Οι αλλαγές στο νέο κτι-  την  τιμή  να  υπηρετήσω,  οφείλω  να  οι απαιτήσεις και οι ανάγκες της κοι-
                                            πω ότι με οδήγησε το αίσθημα προ- νωνίας,  είναι  τα  κίνητρα  και  οι  ευ-
        ριακό  συγκρότημα  σαφώς  ήταν
        πολλές και οι συνθήκες πολύ καλύ-   σφοράς που πάντα με διακατείχε.    καιρίες  που  αναγκάζουν  τους  μαθη-
                                                                               τές να προσαρμόζονται στις εκάστοτε
        τερες.  Ωστόσο,    αμέσως  ανέκυψαν   Ερώτηση  8:  Για  ποιο  από  τα  προ-
        νέα  προβλήματα.  Μιλήστε  μας  γι’   βλήματα που επιλύσατε αισθάνεστε   συνθήκες.
        αυτά.                               υπερήφανος;                        Ερώτηση 10:  Με  ποια  συναισθήμα-
        Μετά τον πρώτο ενθουσιασμό όμως  Μια  από  τις  προτεραιότητες  στην   τα  θυμάστε  το  πρώτο  σας  μάθημα
        άρχισαν  να  εμφανίζονται  νέα  προ- οργάνωση του σχολείου μας ήταν να   σε αίθουσα διδασκαλίας;
        βλήματα. Το νέο διδακτήριο διέθετε  το  εξοπλίσουμε  με  τα  απαραίτητα  Μπορώ να πω ότι με διακατείχαν τα
        δώδεκα  αίθουσες  διδασκαλίας  αλλά  υλικοτεχνικά μέσα, ώστε να γίνει πιο  ίδια συναισθήματα που νιώθει ο μα-
        όταν αυτό παραδόθηκε για χρήση, το  ενδιαφέρουσα και μεθοδική η διδα- θητής, ο οποίος πάει για πρώτη φο-
        Γυμνάσιο Πεύκων αριθμούσε ήδη 14  σκαλία  των  μαθημάτων  και  να  εξυ- ρά  στο  σχολείο.  Ανάμεικτα  συναι-
        τμήματα. Έτσι, η αίθουσα που προο- πηρετούνται  οι  ανάγκες    διαφόρων  σθήματα  άγχους  και  αγωνίας  για  το
        ρίζονταν για βιβλιοθήκη και η αίθου- εκπαιδευτικών  και  εορταστικών  εκ- πώς θα ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις
        σα  τεχνολογίας  έγιναν  αίθουσες  δι- δηλώσεων.  Το  έργο  αυτό  δεν  είναι  του μαθήματος, ποια θα είναι η σχέ-
        δασκαλίας για να καλυφθούν οι ανά- ατομικό, αλλά προέκυψε από τη συ- ση μου με τους μαθητές μου, αν θα
        γκες. Μάλιστα, καθώς ο αριθμός των  νεργασία  με  τους  συναδέλφους  εκ- καταφέρω να τους κεντρίσω το ενδι-
        μαθητών  συνέχισε  να  αυξάνεται  µε  παιδευτικούς, το Σύλλογο Γονέων και  αφέρον  για  το  μάθημα.  Γρήγορα  ό-
        ρυθμό  περίπου  50  μαθητών  κάθε  Κηδεμόνων και τις τοπικές αρχές και  μως, τα συναισθήματα αυτά έδωσαν
        χρόνο, βρεθήκαμε τα αμέσως επόμε- έτσι μπορούμε πράγματι να είμαστε  τη  θέση  τους    σε  πιο  ισχυρά,  όπως
        να  χρόνια  να  αναζητούμε  και  πάλι  όλοι  υπερήφανοι  ότι  έχουμε  ένα  αυτά  της  δημιουργικής  προσφοράς,
                                                           14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19