Page 16 - SCHOOLARIKI2019
P. 16

ου
                            ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ     ΙΟΥΝΙΟΣ 2019      ΤΕΥΧΟΣ 6
        τελέσει  φωτεινό  παράδειγμα  για  ό- στην κοινωνία. Ελπίζω, έστω και στο  κατάφερα  να  εμπνεύσω  κάποιους
        λους μας και κυρίως για τα νέα παι- ελάχιστο,    να  καταφέραμε  να  πετύ- από τους μαθητές μου, να βγάλω τον
        διά.                                χουμε στο έργο μας.                καλύτερο εαυτό τους και να τους κά-
                                                                               νω  να  πιστέψουν  στις  ικανότητές
        Ερώτηση  15:  Η  συνεργασία  και  η  Ερώτηση 18: Τι αγαπήσατε πιο πολύ
                                                                               τους.
        συνύπαρξη με νέους έχει επιδράσει  στο σχολείο αυτό;
        στη  ζωή  σας;  Ποια  θεωρείτε  ότι  εί-  Στη  μακρόχρονη  εκπαιδευτική  μου   Ερώτηση  20:  Τι  θα  συμβουλεύατε
        ναι η ανταμοιβή του δασκάλου;       διαδρομή  πέρασα  από  πολλά  σχο-  στους σημερινούς μαθητές;
         Όπως  ανάφερα  και  παραπάνω,  η  λεία. Το σχολείο αυτό ήταν ο τελευ-  Μάθετε  να  ονειρεύεστε.  Αλλά  μην
        σχέση  του  δασκάλου  με  τους  μαθη- ταίος,  αλλά  και  ο  πιο  σημαντικός  μείνετε  μόνο  στα  όνειρα.  Παλέψτε
        τές του είναι  αμφίδρομη. Διδάσκεις,  σταθμός αυτής της διαδρομής. Η το- για  να  τα  κατακτήσετε.  Μέσα  από
        αλλά ταυτόχρονα αφουγκράζεσαι και  ποθέτησή μου στο Γυμνάσιο Πεύκων  τον  κόπο  για  την  επίτευξη  των  στό-
        μετέχεις  στις  αγωνίες  και  τους  προ- συνέπεσε με την έναρξη λειτουργίας  χων σας θα βιώσετε τη χαρά της δη-
        βληματισμούς των νέων, ρουφάς απ’  του  σχολείου.  Μεγαλώσαμε  μαζί  με  μιουργίας.
        την ενέργειά τους και αυτοί αντλούν  το σχολείο αυτό. Μαζί με μια ομάδα   Επιτρέψτε  μου  να  κλείσω  με  τους
        από  την  πείρα  σου,  συνυπάρχεις  με  συναδέλφων  το  στήσαμε  από  την   στίχους ενός Ινδού ποιητή και λογο-
        μια  γενιά  μακρινή  από τη  δική  σου,  αρχή, το βλέπαμε να μεγαλώνει μαζί   τέχνη, του Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ που
        της οποίας το πνεύμα δεν σ’  αφήνει  με τα προβλήματά του, παλεύαμε να   με γοήτευσε όταν ήμουν στην ηλικία
        ποτέ  να  γεράσεις  και  σου  δίνει  τη  βρούμε  λύσεις  και  να  κάνουμε  το   σας: «Κοιμόμουν κι ονειρεύτηκα πως
        δύναμη    να  ονειρεύεσαι  μαζί  τους  έργο μας κατά το δυνατό ενδιαφέρον   η ζωή είναι χαρά. Ξύπνησα και είδα
        για ένα καλύτερο αύριο.             και  αποδοτικό,  δώσαμε  ψυχή.  Το   πώς  η  ζωή  είναι  κόπος.  Πάλεψα  κι
                                            αγάπησα  πραγματικά  αυτό  το  σχο-
        Ερώτηση  16:  Από  την  εμπειρία  σας                                  αγωνίστηκα  και  είδα  πως  ο  κόπος
        κρίνετε  ότι  τους  μαθητές  τους  πλη-  λείο,  όπως  ο  γονιός  που  βλέπει  το   είναι χαρά».
                                            παιδί του να μεγαλώνει σιγά σιγά, να
        σιάζει περισσότερο ένας καθηγητής                                      Ευχαριστούμε  πολύ  για  τον  χρόνο
        με πείρα ή ένας νέος σε ηλικία;     προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του,   που διαθέσατε και για όσα πολύτιμα
                                            να βρει το βηματισμό του. Πραγματι-
         Σίγουρα  ένας  νέος  καθηγητής  είναι   κά θα μου λείψει, όταν έρθει η ώρα   μοιραστήκατε μαζί μας.
        πιο κοντά ηλικιακά με τους μαθητές   να αποσυρθώ από την ενεργό δράση.  Οι μαθητές/τριες:
        του    και  μπορεί  να  τους  πλησιάσει
        πιο εύκολα και να τους κάνει να νιώ-  Ερώτηση 19: Αν γύριζε ο χρόνος πί- Θεοδωρίδης Θεόδωρος Β2,
        θουν  πιο  άνετα  μαζί  του.  Ωστόσο,   σω, θα κάνατε κάτι διαφορετικά;   Καρυτόπουλος Γιώργος Β2
        πιστεύω ότι και η εμπειρία και  η ω- Ειλικρινά  δεν  ξέρω  τι  θα  έκανα  αν  Τόττα Παναγιώτα Β6,
        ριμότητα ενός μεγαλύτερου  καθηγη- γύριζε  ο  χρόνος  πίσω  και  ξεκινούσα  Τσιρογιάννη Μαριλία Β6
        τή μπορεί να αμβλύνει την απόσταση  από  την  αρχή.  Αυτό  που  μπορώ  να
        μεταξύ των γενεών.                  πω  όμως  με  σιγουριά  είναι  ότι  δεν
                                            μετάνιωσα ποτέ για την
        Ερώτηση  17:  Αν  έπρεπε  να  περι-
                                            επιλογή  μου  να  υπηρε-
        γράψετε με λίγα λόγια το έργο, την
        προσφορά  του  Γυμνασίου  Πεύκων,   τήσω στον χώρο της εκ-
                                            παίδευσης.  Ό,τι  έκανα
        από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα, τι
        θα λέγατε;                          το  έκανα  με  πολύ  αγά-
                                            πη,  σεβασμό  και  υπευ-
                                         ο
        Το Γυμνάσιό μας διανύει ήδη το 18    θυνότητα,  γιατί  πάντα
        έτος  της  λειτουργίας  του.  Στο  διά-  πίστευα  ότι  η  παιδεία
        στημα αυτό  πάνω από 6000 μαθητές   είναι  το  μοναδικό  όπλο
        φοίτησαν  στο  σχολείο  μας.    Όλοι  ε-  που  μπορεί  να  αλλάξει
        μείς που υπηρετήσαμε  στο σχολείο   τον  κόσμο.  Η  αίσθηση
        αυτό,  προσπαθήσαμε,  υπερβαίνο-    ότι  συμμετέχεις  στη
        ντας τα όποια προβλήματα των υπο-   διάπλαση  του  νου  και
        δομών,  της  ακαταλληλότητας  των   του  χαρακτήρα  παιδιών
        αιθουσών,  της  ανεπάρκειας  εποπτι-  που  βρίσκονται  στο  ξε-
        κών  μέσων,  αλλά  και του  τεράστιου   κίνημα  της  ζωής  τους
        μαθητικού δυναμικού στα τελευταία   και ότι τους προσφέρεις
        χρόνια,  να  προσφέρουμε  στους  μα-  εφόδια για τη ζωή τους
        θητές  μας  τη  γνώση,  την  αγωγή  και   είναι  κάτι  που  σε  γεμί-
        τα  εφόδια  που  χρειάζονται  για  να   ζει.  Θα  αισθανόμουν
        γίνουν χρήσιμοι στον εαυτό τους και
                                            ευτυχής, αν πραγματικά
                                                           16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21