Page 17 - index
P. 17
ου
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2023 ΤΕΥΧΟΣ 11
Εργαστήριο κατασκευής τσάντας
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Μείωση - επαναχρησιμοποίηση – ανακύκλωση», την Παρασκευή 31/03/2023,
μετά τη λήξη των μαθημάτων, το σχολείο μετατράπηκε σε εργαστήριο κατασκευής τσάντας. Στα πλαίσια του μαθή-
ματος τεχνολογίας και των περιβαλλοντικών δράσεων του σχολείου
μας, κατασκευάσαμε μοναδικές χειροποίητες τσάντες!
Δημιουργική επανα-
χρησιμοποίηση υλικών
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Μείωση - επαναχρησιμοποί-
ηση – ανακύκλωση», την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022, στον χώρο
του σχολείου, μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου, κατα-
σκευάσαμε κηροπήγια από γυάλινα βάζα και άλλες χριστουγεν-
νιάτικες δημιουργίες. Χρησιμοποιήσαμε χρησιμοποιημένα γυά-
λινα βάζα (που έφεραν όλοι, μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί),
παλιές λαμπάδες, κεριά και CD/DVD. Συμμετείχαν, εκτός από τα
παιδιά των Περιβαλλοντικών Ομάδων και άλλοι μαθητές/τριες
του σχολείου μας.
Θεσσαλονίκη, ψάχνοντας
τη βιώσιμη πόλη
Τι όμορφα που είναι να περπατάς στην πόλη που ζεις, μεγαλώνεις κι αγαπάς!
Η Θεσσαλονίκη είναι η πόλη της καρδιάς μας και κάθε τι που την κάνει ομορφότερη μας γεμίζει χαρά. Από εμάς
τους ίδιους βέβαια ξεκινά η προσπάθεια διατήρησης του ωραίου, βελτίωσης και ανακαίνισης του παλιού, αλλά και
η απομάκρυνση της ασχήμιας. Από τη δική μας προσπάθεια αναγνώρισης του περιβάλλοντός μας, ξεκινά και η ανα-
ζήτηση της βιώσιμης πόλης μας. Οι ομάδες «Η ανακύκλωση προγραμματίζεται» και «Καλλιτεχνικά περάσματα
στην Κρήτη», με την οργανωμένη συνδρομή του ΚΠΕ Ελευθερίου- Κορδελιού και τον συντονισμό από τον κ. Γιώργο
Υφαντή και την κ. Νικολέτα Ριφάκη, ξεκινήσα-
με τη διαδρομή μας από το σημείο αναφοράς
της πόλης μας, τον Λευκό Πύργο και με ενδιά-
μεσους σταθμούς την Πλατεία Τσιρογιάννη, την
Πλατεία Φαναριωτών, τον Ρωμαϊκό Ιππόδρομο
και την οδό Τσιμισκή, καταλήξαμε στο Ανάκτο-
ρο του Γαλέριου, στην Πλατεία Ναυαρίνου. Οι
δραστηριότητες είχαν ποικιλία, δημιούργησαν
ερωτήματα, μας βοήθησαν να κοιτάξουμε με
διαφορετική ματιά την πόλη και να προβλημα-
τιστούμε για το πόσο βιώσιμη είναι μια φοιτη-
τούπολη με τόσο μεγάλη ιστορία, μνημεία και
ελάχιστους ανοιχτούς χώρους στο κέντρο της.
17