Page 35 - SCHOOLARIKI2021
P. 35

ου
                            ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ     ΙΟΥΝΙΟΣ 2021      ΤΕΥΧΟΣ 8
        χρονικά όρια. Με άλλα λόγια, τα παιδιά απομακρύνονται, χωρίς να το  αυτό  και  έρχονται  στιγμές  που  δεν  θέ-
        θέλουν, από την ομαλή κοινωνική ζωή και έρχονται αντιμέτωπα με μια  λουν  να  μιλήσουν στους γονείς  και στα
        δύσκολη δοκιμασία, στην οποία πρέπει να καταφέρουν να ανταποκρι-    αδέρφια  τους.  Επίσης,  η  απογοήτευση
        θούν στην καθημερινότητά τους, έχοντας ως κύριο εργαλείο το διαδί-  και  η  μελαγχολία  καταβάλλουν  τα  παι-
        κτυο. Το χειρότερο είναι ότι άγνωστη παραμένει η διάρκεια της «τιμω-  διά,  γιατί  υπομένουν μια άδικη  πλευρά
        ρίας».                                                              της ζωής τους, η οποία είναι πιεστική.
        Είναι αναμενόμενο ότι εξαιτίας αυτής της κατάστασης τα παιδιά νιώ-  Πότε θα τελειώσει το μαρτύριο των παι-
        θουν έντονα συναισθήματα. Πράγματι, ο θυμός, η οργή και η αγανά-    διών  και  πότε  θα  επιστρέψουνε  στην
        κτηση  κυριεύει  τα  παιδιά  που  βλέπουν  τις  μέρες  να  περνούν  και  το  κανονική  τους  ζωή  δεν  το  ξέρει  κανείς.
        πρόβλημα να μη λύνεται. Ώρες-ώρες, παραπονιούνται νευρικά, φωνά-    Εκείνο  όμως  που  τα  ίδια  ξέρουν  είναι
        ζουν και ξεσπούν θέλοντας έτσι να αντιδράσουν και να εκτονώσουν την  πως  μέχρι  τότε  θα  ζουν  μια  κλεμμένη
        έντασή τους. Παράλληλα, η θλίψη και η στεναχώρια τους βαραίνει, γι’  ζωή.


                                                                             Δεύτερος χρόνος πανδημίας
           Γράφει η Μαριάντα Καλαϊτζή (Β2)                              Γράφει ο Αναστάσης Αναστασιάδης (Β2)
           Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020. Μετά σου λένε να μην είσαι              Δεύτερος χρόνος πανδημίας
                                                             η
           προληπτικός! Ημέρα σημαδιακή.  Καινούριος ιός!!!!  1  κα-           νοσταλγώντας τα σχολεία.
           ραντίνα.                                                            Μέρες αλλόκοτες περνούν
           Στην αρχή όλα ήταν τέλεια! Σχολεία κλειστά, δρόμοι  άδειοι.        με τις μάσκες να κυριαρχούν.
           Στο σπίτι οικογενειακά, σπιτικό φαγητό , σπιτικά γλυκά. Ρα-    Τις  κοινωνικές επαφές νοσταλγούμε
           ντεβού είχα στον οδοντίατρο και έκανα 10 λεπτά να κατέβω        αλλά μέσω webex επικοινωνούμε.
           στο  κέντρο,  ενώ  παλιότερα    τρία  τέταρτα  στην  καλύτερη.        Η ζωή μας έχει αλλάξει
           Είχαμε υπομονή, υπακοή και κατανόηση.  Όλα ήταν φαντα-                αλλά λύση θα υπάρξει;
           στικά!!!                                                         Πρέπει όλοι να προσαρμοστούμε
           Ήρθε το τέλος της σχολικής χρονιάς. Οι βαθμοί ήρθαν απλό-           και τη μάθηση να βρούμε.
           χερα, οι εξετάσεις ακυρώθηκαν και ήρθε το καλοκαίρι. Μετά        Μαθητές και καθηγητές όλοι μαζί
           από  τόση  ξεκούραση,  χρειαζόμασταν  λίγη  «ξεκούραση»!      στην εποχή της τεχνολογικής αλλαγής .
           Διακοπές, μπάνια, κατασκήνωση. Όλα ήταν φανταστικά!!!             «Κυρία, δεν έχω μικρόφωνο»,
           Ξεκίνησε η καινούρια σχολική  χρόνια. Άνοιξε – κλείσε, βάλε              λένε οι μαθητές
           μάσκα,  βγάλε  μάσκα.    Βάλε  αντισηπτικό,  βάλε  σαπούνι,       αλλά ψεύδονται πολλές φορές.
           στείλε μήνυμα. Το 6 έγινε ο αγαπημένος μου αριθμός. Πάντα               «Σηκώστε το χέρι
           σε συνδυασμό με τα αθλητικά μου ρούχα. Και κάπου εδώ τα           όποιος έχει κάνει τις ασκήσεις»
           πράγματα σταματούν  να είναι  φανταστικά!!!                       μα κανείς δεν έχει απαντήσεις.
           Η  κατάσταση  αυτή  δεν  αντέχεται!!!!  Θέλω  να  βγω    χωρίς   Την λύση των ασκήσεων θα βρω
           ταυτότητα,  χωρίς κινητό, να πάω στο σχολείο, να δω τους          εάν στο μάθημα συγκεντρωθώ.
           φίλους και τους συγγενείς μου. Να ξαναπάω στο κολυμβη-           Πρέπει να κάνουμε όλοι υπομονή
           τήριό μου, κι ας πεθαίνω στη κούραση από το αμέτρητα χι-
                                                                        για να γυρίσουμε στο σχολείο με προσοχή.
           λιόμετρα. Να είμαι όμως ελεύθερη και χαρούμενη!
                                                                        Την κοινωνική ευθύνη να αναλογιστούμε
           Τότε όλα θα είναι φανταστικά!!!                                   Ώστε ασφαλείς να πορευτούμε.

        Γράφει η Εύα Γεωργαλά (Β2)                   δεν έχει σχέση με το μάθημα. Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα το
                                         10/4/2021   έλεγα αυτό αλλά… μου έλειψε το σχολείο!!  Μου έλειψε να βλέ-
                                                     πω τους φίλους μου να μιλάμε, θέλω να ξαναδώ τους δασκάλους
        Αγαπημένο μου ημερολόγιο…
                                                     μου ξανά και το μάθημα να είναι το ίδιο όπως παλιά! Μακάρι να
                 Σήμερα ήταν μια ίδια μέρα σαν τις άλλες    πήγαινα πίσω τον χρόνο!…  Όμως δεν είναι μόνο το σχολείο το
        στο σπίτι που έκανα μάθημα από τον υπολο-    πρόβλημα. Από τότε που ξεκίνησε η πανδημία έχω προσέξει ότι οι
        γιστή. Να σου πω την αλήθεια, είναι πολύ πε-
                                                     άνθρωποι έχουν αλλάξει. Δεν είναι τόσο χαρούμενοι όπως παλιά.
        ρίεργο να ακούω κάποιον αλλά να μην μπορώ    Είναι ακοινώνητοι, είναι πιο κλειστοί και κρύοι, χωρίς ένα χαμό-
        να τον αντικρύσω από κοντά!  Τις περισσότε-
                                                     γελο  στο  πρόσωπό  τους!…  Κανένας  δεν  κυκλοφορεί  έξω  στους
        ρες  φορές  δεν  μπορώ  να  ακούσω  τους    άλ-  δρόμους…  Επικρατεί  πάντα  μια  απόλυτη  ησυχία,  λες  και  έγινε
        λους, διότι κόβεται η σύνδεση. Όμως αυτό δε
                                                     πόλεμος. Ελπίζω όλα να ξαναγίνουν όπως ήταν…
        γίνεται μόνο σε εμένα αλλά και στους συμμα-
        θητές  μου. Όμως, και όταν  ακούω,  δεν συ-  Συνέχεια στη διεύθυνση
        γκεντρώνομαι    και  σκέφτομαι  κάτι  άλλο, που    http://gym-pefkon.thess.sch.gr/schoolariki2021/202021pandemic.pdf

                                                           35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40