Page 15 - SCHOOLARIKI2022b
P. 15

ου
                            ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΥΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ     ΙΟΥΝΙΟΣ 2022      ΤΕΥΧΟΣ 10
        Ευχαριστούμε θερμά τη διευθύντριά μας κ. Χ. Τζικούδη- Παπαγεωργίου και τη συνάδελφο εκπαιδευτικό Π. Κούκ-
        κου, για την πολύτιμη βοήθεια και στήριξη που μας παρείχαν προκειμένου να υλοποιηθεί το πρόγραμμα περιβαλ-
        λοντικής εκπαίδευσης «Κλικ, προστάτευσέ το».
        Στο πρόγραμμα συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες:
        Χαλβατζής Εφραίμ (Α24)
        Καλτσίδης Άγγελος, Ντέκα Φωτεινή (Β12)
        Μυλωνάκης Χρήστος, Παντζίκη Κατερίνα, Ρουμελιώτης Ορφέας, Τουτού Μαρία, Τσιάμη Παναγιώτα (Β13)
        Νικόπουλος Δημήτρης(Β14),Καμάρης Παντελής (Β21), Ζυγομάνης Μιχάλης (Β22), Μανούκα Φλόρι (Β24)
        Εφραιμίδης Παναγιώτης, Κυπαρίδου Γεωργία, Χατζηιορδάνου Ιορδάνης (Γ11)
        Γεωργίου Ναταλία, Κωνσταντινίδου Ευδοκία, Τσάγκα Ελπίδα (Γ12)
        Μαλιάτσος Αθανάσιος, Μπαρτζιώκας Αλέξανδρος, Μπιτσιάκου Μάριο, Σαγιόγλου Βασίλειος (Γ13)
        Αραμπολίδης Ιορδάνης, Βραχνός Παναγιώτης, Κωτσιόπουλος Αλέξανδρος, Μουτζιγιάννη Ναυσικά,
        Παχή Ελευθερία, Παχή Ευγενία, Σαββίδου Χρύσα (Γ21)
        Πατραλέξη Ιωάννα, Πλόσκας Δημήτρης, Τσαρουχά Ελένη, Χασάπης Βασίλης (Γ23)




















                         Bullying: Αλήθειες, μύθοι και άλλα

        Όπως καταλάβατε και από τον τίτλο, σ ’αυτό το άρθρο  στεύει κανένας αυτό που τους συμβαίνει και σε πολλές
        θα σας μιλήσω για αλήθειες, μύθους και άλλα θέματα  περιπτώσεις ισχύει αυτό. Κάποιες φορές, μπορεί να ο-
        γύρω από το bullying, αυτού του φαινομένου που μας  δηγηθούν  και  σε  ακραίες  πράξεις,  όπως  αυτοκτονία.
        απασχολεί αρκετά τα τελευταία χρόνια.                 Ωστόσο οι θύτες θα συνεχίσουν να κάνουν ό,τι κάνουν,
        Για να κάνουμε τα πράγματα ευκολότερα, ας δώσουμε  χωρίς να νιώθουν τύψεις.
        πρώτα τον ορισμό του εκφοβισμού. Ο εκφοβισμός είναι  Επιπλέον, η λεκτική και η σωματική βία δεν είναι οι μό-
        η συστηματική κακοποίηση και  ενόχληση, στοχοποίηση,  νες  μορφές  εκφοβισμού.    Για  παράδειγμα,  μία  μορφή
        στιγματισμός  ενός  συγκεκριμένου  ατόμου  από  ένα  ή  εκφοβισμού  θεωρείται  η  απομόνωση  και  η  αποφυγή
        περισσότερα  άτομα.  Συμβαίνει  πιο  συχνά  σε  σχολεία,  κάποιου. Μία άλλη είναι και οι έμμεσες προσβολές κα-
        αλλά δεν είναι λίγα τα περιστατικά σε άλλους χώρους,  θώς  και  τα  βλέμματα  γεμάτα  υπονοούμενα.    Αξίζει  να
        όπως οι χώροι εργασίας, οι αθλητικοί σύλλογοι, ακόμη  σημειωθεί και ότι, ο οποιοσδήποτε  μπορεί να το κάνει
        και τα σπίτια. Ένας μύθος για το bullying είναι ότι αυτοί  αυτό  στον  οποιονδήποτε.  Δηλαδή,  υπάρχει  περίπτωση
        που  το  κάνουν  συμπεριφέρονται  το  ίδιο  σε  όλους,  κι  να εκφοβίζει κάποιος μέχρι και τους υποτιθέμενους φί-
        όμως, δεν είναι έτσι. Αλλιώς θα συμπεριφερθούν σε ένα  λους του.
        φίλο τους κι αλλιώς στο θύμα τους.                    Με λίγα λόγια, το bullying είναι κάτι πολύ άσχημο, αλλά,
        Επίσης, οι θύτες όταν τα κάνουν όλα αυτά, νιώθουν δυ-  μπορεί  να  σταματήσει  με  την  παρέμβαση,  άλλων,  τρί-
        νατοί και ισχυροί, αντιθέτως, τα θύματα νιώθουν «πνιγ-  των  προσώπων,  παραδείγματος  χάριν  με  τη  βοήθεια
        μένα», απελπισμένα και αβοήθητα, νιώθουν ότι δεν πι-  δασκάλων, καθηγητών, διευθυντών ή και γονέων.
                                                                                        Μαρία Ελένη Σαβλάκη, Β11

                                                           15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20