Στο πλαίσιο της συνεργατικής υλοποίησης δράσεων από το Μαθητικό Ραδιόφωνο "European School Radio" και το Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο "Ασφάλεια στο Διαδίκτυο", για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025 με την ονομασία: BE SafeR@European School Radio, οι μαθητές/τριες του τμήματος Α4 δημιούργησαν μια σειρά Podcast, με ολιγόλεπτα επεισόδια που αφορούν την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στην εκπαιδευτικό Αναστασία Πελέχρα. Μπορείτε να ακούσετε τα δύο πρώτα επεισόδια της σειράς ΕΔΩ

Το σχολείο μας συμμετείχε στο σχολικό πρόγραμμα «ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟ» που υλοποίησε το Κέντρο Πρόληψης «Πυξίδα» σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, στοχεύοντας στην πρόληψη της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού. Περισσότεροι από 120 μαθητές/τριες από Γυμνάσια και Λύκεια των δήμων Νεάπολης-Συκεών, Λαγκαδά και Βόλβης συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια και σχεδίασαν το σχολείο που ονειρεύονται, βασισμένο σε αξίες όπως η συνεργασία, η ενσυναίσθηση και η αποδοχή. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Νεάπολη, την Τρίτη 25/02/2025, με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών, επιστημονικών στελεχών της «Πυξίδας» και τοπικών αρχών, τονίζοντας τη σημασία της ενεργού συμμετοχής των μαθητών/τριών στα κοινά για ένα ασφαλές και δημιουργικό σχολικό περιβάλλον. Το σχολείο μας εκπροσώπησαν επάξια οι μαθητές/τριες - μέλη 15μελούς και 5μελών Μαθητικών Συμβουλίων: Γαλλιού Νεφέλη (Γ1), Ιορδάνου Ηλιάνα (Α2), Τσάτσος Ραφαήλ (Β2) και Κωνσταντινίδης Ιάσων (Β2). Συντονίστρια και συνοδός: Αποστολίδου Μαγδαληνή (ΠΕ02.ΕΑΕ). Συγχαρητήρια σε όλους! 

Δείτε στιγμιότυπα από τη συμμετοχή των παιδιών του σχολείου μας στη δράση ΕΔΩ και δείτε φωτογραφίες αλλά και τα μηνύματα που στέλνουν οι ομάδες μαθητών/τριών ενάντια στην ενδοσχολική βία και αποτυπώνουν το όραμά τους για ένα ασφαλές και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον ΕΔΩ

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου 2025), το σχολείο μας δημιούργησε ένα σύντομο θεατρικό έργο με τη συμμετοχή μαθητών/τριών. Η ιστορία μας θίγει σημαντικά ζητήματα, όπως ο σεβασμός, η ενσυναίσθηση και η σημασία της υποστήριξης μεταξύ συμμαθητών/τριών. Στο πρώτο μέρος, βλέπουμε μια ομαδική συνομιλία στο διαδίκτυο, όπου ο Αλέξανδρος γίνεται στόχος κοροϊδίας λόγω μιας φωτογραφίας. Οι φίλοι του, αν και παρακολουθούν τα σχόλια, δεν παρεμβαίνουν, κάτι που τον κάνει να νιώθει πληγωμένος και μόνος. Στη δεύτερη σκηνή, η κατάσταση κλιμακώνεται όταν η κοροϊδία συνεχίζεται και στην πραγματική ζωή, στην πλατεία. Ο Αλέξανδρος νιώθει ταπεινωμένος και απομονωμένος, ενώ οι φίλοι του αρχίζουν να συνειδητοποιούν τις συνέπειες των πράξεών τους. Μέσα από μια συζήτηση, όλοι μαζί καταλαβαίνουν τη σημασία του σεβασμού, της υποστήριξης και της επικοινωνίας.
  • Η ευγένεια είναι δύναμη!
  • Μίλα! Κανείς δεν είναι μόνος!
  • Μην κρίνεις, στήριξε!
  • Όλοι αξίζουμε σεβασμό!
  • Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον ασφάλειας και αλληλεγγύης!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν, στον νοσηλευτή του σχολείου μας, Γιώργο Προβιά για το σενάριο και στην Έλλη Ζάχου-Παπαδοπούλου για το μοντάζ.
Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

🎉 🎶 

💖

Από τις 9 το πρωί μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης 20/02/2025, εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες γίναμε ένα, χορεύοντας ασταμάτητα σε ρυθμούς κεφιού και χαράς! Το σχολείο γέμισε μουσική, γέλια και θετική ενέργεια, σε ένα πάρτι που θα θυμόμαστε για καιρό! Και μέσα στη γιορτινή ατμόσφαιρα, μια μεγάλη έκπληξη για τη Διευθύντριά μας, που είχε τα γενέθλιά της! Με οργανώτρια την αγαπημένη μας κ. Βάσω, την ψυχή του σχολείου, όλοι μαζί τραγουδήσαμε «Χρόνια Πολλά» και της χαρίσαμε μια αξέχαστη ημέρα γεμάτη συγκίνηση και χαμόγελα. Και του χρόνου με χαρά και πολλή αγάπη! Δείτε φωτογραφίες ΕΔΩ και video ΕΔΩ και ΕΔΩ

Την Τρίτη 18/02/2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α' τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν την πρωτοποριακή διαδραστική παράσταση Θεάτρου Forum «Teen Talk Bullying» από τη θεατρική ομάδα «Μικρός Βορράς». Η παράσταση, στο πλαίσιο των δράσεων για την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου), δεν ήταν απλώς μια θεατρική εμπειρία, αλλά μια δυναμική και βιωματική συμμετοχή. Τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να γίνουν τα ίδια πρωταγωνιστές, να παρέμβουν στη ροή της ιστορίας και να προτείνουν λύσεις για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Μέσα από την αλληλεπίδραση, τη συζήτηση και την ενεργό συμμετοχή, συνειδητοποίησαν τη σημασία της συλλογικής δράσης και της υπευθυνότητας στη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος αλληλεγγύης και σεβασμού. Η δράση αποτελεί μέρος των εκπαιδευτικών δράσεων του σχολείου μας, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενδυνάμωση των μαθητών/τριών απέναντι σε φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού.