|
|
Εγγραφές για το νέο σχολικό έτος και επίδοση Ελέγχων Προόδου τρέχοντος σχολικού έτους
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Από τις 22/06/2025 έως τις 30/06/2025 θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2025-2026 και η επίδοση των Ελέγχων Προόδου των μαθητών/τριών που φοίτησαν στο σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2025-26.
Ώρες προσέλευσης: 8:30 - 13:30.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η συνδρομή για το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων είναι 10 €, τα οποία μπορείτε να καταβάλετε την ημέρα που θα προσέλθετε στο σχολείο.
Εάν δεν είναι δυνατή η προσέλευσή σας στο σχολείο κατά τις παραπάνω ημερομηνίες, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή και από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς (μέχρι την έναρξη των μαθημάτων).

-----
Τα παρακάτω αφορούν μόνο τους γονείς των οποίων τα παιδιά θα εγγραφούν στην Α' Γυμνασίου
Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α' Γυμνασίου
Παρέχονται από το σχολείο. Δεν είναι ανάγκη να τα εκτυπώσετε.
Υπεύθυνη Δήλωση για δημοσίευση φωτογραφιών ή βίντεο
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας
Θα πρέπει να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα.
Εάν οι γονείς έχουν διακόψει τη συμβίωση (λόγω διάστασης, διαζυγίου ή λύσης συμφώνου συμβίωσης) και ασκούν από κοινού τη γονική μέριμνα και επιμέλεια (συνεπιμέλεια) του/της μαθητή/τριας, θα πρέπει να υποβάλουν Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση και οι δύο γονείς.
Εάν ο ένας γονέας ασκεί αποκλειστικά τη γονική μέριμνα και επιμέλεια του/της μαθητή/τριας, θα πρέπει να προσκομίσει τα σχετικά δικαιολογητικά (τελεσίδικη Δικαστική Απόφαση ή Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου ή άλλο έγγραφο).
Σε περίπτωση μετεγγραφής από άλλο σχολείο στο σχολείο μας θα πρέπει να υποβληθεί και
Βιβλία που πρέπει να κρατηθούν για την επόμενη σχολική χρονιά - Ανακύκλωση χαρτιού
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Αγαπητά μας παιδιά,
Σας παρακαλούμε να φέρετε στο σχολείο τα βιβλία ή άλλα χαρτικά (τετράδια, φωτοτυπίες) που δεν σας χρειάζονται πια. Τα βιβλία που είναι σε πολύ καλή κατάσταση θα κρατηθούν στη βιβλιοθήκη του σχολείου, προκειμένου να καλύψουν τυχόν ανάγκες προκύψουν κατά τη διάρκεια της επόμενης σχολικής χρονιάς (π.χ. για κάλυψη αναγκών παιδιών που έχασαν κάποιο βιβλίο τους), ενώ τα υπόλοιπα μπορείτε να τα φέρετε στο σχολείο για να δοθούν για ανακύκλωση (λαμβάνουμε κάθε χρόνο ένα μικρό χρηματικό αντίτιμο για το χαρτί που παραδίδουμε προς ανακύκλωση, με το οποίο προμηθευόμαστε χρήσιμο υλικό για δράσεις του σχολείου). Και ας μην ξεχνάμε ότι με την ανακύκλωση 1 τόνου χαρτιού σώζουμε 17 δέντρα και εξοικονομούμε από 30.000 ως και 60.000 λίτρα νερού!
ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα παρακάτω βιβλία πρέπει να κρατηθούν για την επόμενη σχολική χρονιά!
Όλα τα βιβλία που δίνονται στην Α’ Γυμνασίου και αναφέρουν στο εξώφυλλο ότι είναι για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου, πρέπει να κρατηθούν για την επόμενη σχολική χρονιά και οπωσδήποτε:
Τα παιδιά της Α’ τάξης (που θα φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά στη Β’ τάξη)
Τα παιδιά της Β’ τάξης (που θα φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά στη Γ’ τάξη)
Όρια απουσιών - Δικαιολόγηση / μη προσμέτρηση απουσιών
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Όρια απουσιών και πώς μπορείτε να αιτηθείτε τη δικαιολόγηση ή τη μη προσμέτρηση απουσιών
Αποφοίτηση Γ’ Γυμνασίου – Μια βραδιά γεμάτη χαρά, συγκίνηση και αναμνήσεις (15/06/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Γυμνασίου, σε μια ιδιαίτερα ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα. Η εκδήλωση ξεκίνησε με τη διάχυση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Παρουσιάστηκαν οι δράσεις κινητικότητας 3 εκπαιδευτικών στην Ιρλανδία, καθώς και το πρόγραμμα κινητικότητας στη Γερμανία, στο οποίο συμμετείχαν 4 εκπαιδευτικοί και 25 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας. Οι συμμετέχοντες μοιράστηκαν εμπειρίες, εικόνες και πολύτιμα βιώματα που αποκόμισαν από τις ευρωπαϊκές συνεργασίες και τις πολιτισμικές ανταλλαγές.
Ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά ήταν η στιγμή κατά την οποία ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων τίμησε τους εκπαιδευτικούς που ολοκληρώνουν την πολυετή προσφορά τους στην εκπαίδευση και αποχωρούν λόγω συνταξιοδότησης: τη Χρύσα Τζικούδη Παπαγεωργίου (Διευθύντρια), την Ολυμπία Καραντάνα (Γραμματεία), την Ιουλία Πλάτη (Φιλόλογο), τον Μάκη Τσελεπίδη (Μαθηματικό), τη Μαρία Παπαδοπούλου (Γαλλικών) και την Ελένη Τερζοπούλου (Φυσικό). Με λόγια αγάπης, ευγνωμοσύνης και σεβασμού, μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικοί, τους ευχήθηκαν υγεία και κάθε επιτυχία στη νέα περίοδο της ζωής τους. Παράλληλα, αναμνηστικά δώρα προσφέρθηκαν από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και στις αγαπημένες εκπαιδευτικούς που αποχωρούν από το σχολείο μας λόγω μετάθεσης ή βελτίωσης θέσης: την Λίνα Ίγγιλη (Μαθηματικό Ειδικής Αγωγής), την Ελένη Χατζηζήση (Φιλόλογο Ειδικής Αγωγής) και τη Βιβή Κούκκου (Γεωλόγο), ως ένδειξη εκτίμησης για τη συνεργασία και την προσφορά τους στη σχολική κοινότητα.
Η βραδιά επιφύλασσε πολλές ευχάριστες εκπλήξεις, στιγμές συγκίνησης αλλά και χαράς. Όλοι οι απόφοιτοι παρέλαβαν αναμνηστικές φωτογραφίες από τα τμήματά τους, κρατώντας έτσι ένα πολύτιμο ενθύμιο από τα χρόνια τους στο Γυμνάσιο. Γέλια, αγκαλιές, φωτογραφίες και όμορφες αναμνήσεις πλημμύρισαν τον χώρο, δημιουργώντας ένα όμορφο κλείσιμο της σχολικής τους πορείας στο Γυμνάσιο. Η γιορτή ολοκληρώθηκε με διάφορα κεράσματα (που προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων), ποπ κορν και φυσικά μουσική και χορό στην αυλή του σχολείου.
Ευχόμαστε σε όλους τους αποφοίτους μας υγεία, καλή πρόοδο, όνειρα, δημιουργικότητα και κάθε επιτυχία στη νέα τους πορεία στο Λύκειο. Να κρατήσουν πάντα ζωντανές τις φιλίες, τις εμπειρίες και τις όμορφες στιγμές που έζησαν στο Γυμνάσιο.
Φροντίζοντας τη γειτονιά μας, σε συνέχεια της δράσης "Γνωριμία με το Γυμνάσιο") (12/06/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Σε συνέχεια της δράσης «Γνωριμία με το Γυμνάσιο», το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχθεί την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 μια ομάδα μαθητών και μαθητριών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πεύκων, οι οποίοι συμμετείχαν σε μια όμορφη περιβαλλοντική δράση με στόχο τη φροντίδα του σχολικού μας περιβάλλοντος.

Αποτελέσματα κλήρωσης Λαχειοφόρου αγοράς Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων (12/6/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Την Παρασκευή 12/6/2026 πραγματοποιήθηκε η κλήρωση της Λαχειοφόρου αγοράς του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας.
Δείτε τους λαχνούς που κέρδισαν ΕΔΩ.
Παρακαλούνται όσοι κέρδισαν να απευθυνθούν στη Γραμματεία του σχολείου, προκειμένου να παραλάβουν το κουπόνι που αντιστοιχεί στο δώρο τους.
Θερμές ευχαριστίες σε όλους όσοι στήριξαν τη λαχειοφόρο αγορά του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας!
Εβδομάδα εθελοντικής αιμοδοσίας | 13-20 Ιουνίου 2026
- Γράφτηκε από τον/την Administrator

Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών διοργανώνει την Εβδομάδα Εθελοντικής Αιμοδοσίας και Κοινωνικής Προσφοράς από τις 13 έως τις 20 Ιουνίου 2026. Καλούμε όλη τη σχολική μας κοινότητα —εκπαιδευτικούς και γονείς— να στηρίξει αυτή την πολύτιμη δράση ζωής. Οι αιμοδοσίες θα πραγματοποιηθούν σε διάφορα σημεία του δήμου (Πεύκα, Νεάπολη, Συκιές, Άγιος Παύλος) αποκλειστικά με ραντεβού στα τηλέφωνα: 2313 313 151, 154 & 117. Η προσφορά είναι μια συνήθεια που σώζει ζωές!
Γνωριμία των παιδιών της ΣΤ' Δημοτικού με το Γυμνάσιο (2025-26)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Λεύκωμα του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πεύκων | Λεύκωμα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πεύκων
🌳 Δενδροφύτευση 05/06/2026 🌳
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
![]() |
![]() |
![]() |
Έκθεση Τεχνολογίας με έργα των παιδιών του σχολείου μας (2025-26)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator

Αγαπημένα μου παιδιά,
Οι υπέροχες δημιουργίες σας αποτελούν ένα πολύτιμο αποτύπωμα της δημιουργικής διαδρομής που διανύσαμε μαζί τη φετινή σχολική χρονιά στο μάθημα της Τεχνολογίας. Πίσω από κάθε κατασκευή, κάθε μακέτα, κάθε πρωτότυπη ιδέα, κρύβονται ώρες έρευνας, σχεδιασμού, συνεργασίας και δημιουργικής προσπάθειας. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς δεν περιοριστήκατε απλώς στην κατασκευή έργων. Μάθατε να παρατηρείτε τον κόσμο γύρω σας, να αναζητάτε λύσεις σε προβλήματα, να σχεδιάζετε, να δοκιμάζετε, να διορθώνετε και να βελτιώνετε. Ανακαλύψατε ότι η καινοτομία γεννιέται όταν η γνώση συναντά τη φαντασία και όταν η επιμονή συνοδεύει κάθε προσπάθεια.
Η Τεχνολογία είναι κάτι πολύ περισσότερο από υλικά, εργαλεία και μηχανισμούς. Είναι ένας τρόπος να σκέφτεσαι δημιουργικά, να συνεργάζεσαι με τους άλλους, να τολμάς να δοκιμάζεις νέες ιδέες και να μετατρέπεις ένα όραμα σε πραγματικότητα. Μέσα από τα έργα σας αποδείξατε ότι διαθέτετε όλα αυτά τα στοιχεία και ότι μπορείτε να τα αξιοποιήσετε με τρόπο εντυπωσιακό.
Η φετινή Έκθεση Τεχνολογίας δεν παρουσιάζει μόνο κατασκευές· παρουσιάζει το ταλέντο, τη φαντασία, την υπευθυνότητα και τη διάθεση για δημιουργία που χαρακτηρίζουν τους νέους ανθρώπους. Κάθε έργο αποτελεί μια μικρή ιστορία μάθησης και εξέλιξης, μια απόδειξη ότι οι μεγάλες ιδέες ξεκινούν συχνά από μια απλή σκέψη και βρίσκουν τον δρόμο τους μέσα από την προσπάθεια.
Εύχομαι να συνεχίσετε να ονειρεύεστε, να σχεδιάζετε και να δημιουργείτε. Να διατηρήσετε ζωντανή την περιέργειά σας και να πιστεύετε στη δύναμη των ιδεών σας. Γιατί το μέλλον ανήκει σε εκείνους που έχουν το θάρρος να το σχεδιάσουν. Απολαύστε το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σας και νιώστε περήφανοι για όσα δημιουργήσατε, γιατί κάθε έργο που παρουσιάζεται αποτελεί ένα μικρό κομμάτι της δικής σας φαντασίας, γνώσης και δημιουργικότητας.
Έκθεση έργων Τεχνολογίας 2025-2026
Με ιδιαίτερη χαρά, υπερηφάνεια και εκτίμηση,
Σοφία Σουρμενίδου
Εκπαιδευτικός ΠΕ84
Παίζοντας όπως παλιά, δημιουργώντας αναμνήσεις για το αύριο
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Την Τρίτη 26/05/2026, τελευταία ημέρα παρουσίας των μαθητών/τριών στο σχολείο πριν από την έναρξη των ενδοσχολικών εξετάσεων, ο αύλειος χώρος του σχολείου μας γέμισε χαμόγελα, κίνηση και ενθουσιασμό. Στο πλαίσιο δράσεων που προάγουν τη συνεργασία, τη σωματική άσκηση και τη γνωριμία με την πολιτιστική μας παράδοση, πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις με παιγνιώδη χαρακτήρα και αναφορά στα παραδοσιακά παιχνίδια. Όλα τα τμήματα της Α΄ τάξης συμμετείχαν με ιδιαίτερο ζήλο σε μια σειρά από ομαδικές και ατομικές δραστηριότητες, όπως οι κουταλοδρομίες, οι σακοδρομίες, το «πιάσε το μήλο», η καμάρα, το λάστιχο και τα μήλα. Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, ευγενούς άμιλλας και αλληλοσεβασμού, ενώ παράλληλα γνώρισαν παιχνίδια που διασκέδαζαν τις προηγούμενες γενιές. Η δράση αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για δημιουργική έκφραση, κοινωνικοποίηση και ψυχαγωγία, προσφέροντας σε όλους στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς λίγο πριν από την εξεταστική περίοδο.
Υπεύθυνη δράσης: Βιολέττα Φετφατζίδου
Φωτογραφίες Video από τα παιχνίδια μας στην αυλή
Η δύναμη της επιλογής: Λέμε ΟΧΙ στο κάπνισμα
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Στα πλαίσια των Δράσεων Ενεργού Πολίτη σχολ. έτους 2025-2026 και του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, όλα τα τμήματα της Α΄ τάξης του σχολείου μας ασχολήθηκαν με τις επιπτώσεις του καπνίσματος στην υγεία και τη σωματική άσκηση. Με σκοπό την πρόληψη του καπνίσματος και στόχο την ενημέρωση, τον προβληματισμό και την ευαισθητοποίηση, τα παιδιά παρακολούθησαν ενημερωτικό video και κατέθεσαν τις απόψεις τους μέσα από συζητήσεις. Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο και διανεμήθηκε σε όλες τις τάξεις του σχολείου, με πρόθεση να διαπιστωθεί τί ακριβώς ισχύει στη δική μας σχολική κοινότητα. Παράλληλα σχηματίστηκαν ομάδες σε κάθε τμήμα, οι οποίες δημιούργησαν αφίσες, γελοιογραφίες, video και τραγούδι με αντικαπνιστικά μηνύματα.
Αποτελέσματα του ερωτηματολογίου για το κάπνισμα
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Βιολέττα Φετφατζίδου
Φιλικοί αγώνες ποδοσφαίρου και καλαθοσφαίρισης με το Κολλέγιο Δελασάλ (19/05/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Την Τρίτη 19 Μαΐου 2026, πραγματοποιήθηκαν οι φιλικοί διασχολικοί αγώνες καλαθοσφαίρισης και ποδοσφαίρου, του Γυμνασίου μας με το Κολέγιο Δελασάλ. Οι μαθητές και των δύο σχολείων έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και οι αγώνες διεξήχθησαν μέσα σε πραγματικό κλίμα ευγενούς άμιλλας. Διαπιστώσαμε για μια ακόμη φορά ότι η χαρά και η ευχαρίστηση του παιχνιδιού δεν βρίσκεται στη νίκη, αλλά στη διαδικασία του «Ευ αγωνίζεσθε». Άλλωστε σε ένα φιλικό παιχνίδι (και όχι μόνο) ... «ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ».
Φωτογραφίες από τους Φιλικούς Αγώνες
![]() |
![]() |
Αποτελέσματα του Μουσικού Μαθητικού Διαγωνισμού ΠΕΥΚΑvision 2026 του σχολείου μας
- Γράφτηκε από τον/την Administrator

Με μεγάλη χαρά ολοκληρώθηκε η διαδικασία ψηφοφορίας του μουσικού διαγωνισμού του σχολείου μας «ΠΕΥΚΑvision 2026» με θέμα «Η θάλασσα που θέλω να έχω». Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας δημιούργησαν 26 πρωτότυπα τραγούδια, εκφράζοντας μέσα από τη μουσική και τους στίχους τις σκέψεις, τις ανησυχίες και τις ελπίδες τους για τη θάλασσα και την προστασία του περιβάλλοντος.
Η ανταπόκριση της σχολικής κοινότητας ήταν πολύ μεγάλη, καθώς στις δύο φάσεις της ψηφοφορίας καταγράφηκαν συνολικά 343 ψήφοι! Η τελική κατάταξη έγινε με βάση το ποσοστό (%) ψήφων που έλαβε κάθε τραγούδι. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μαθητές/τριες, γονείς, εκπαιδευτικούς και φίλους του σχολείου που άκουσαν τα τραγούδια και στήριξαν με την ψήφο τους τη δημιουργικότητα και την προσπάθεια των παιδιών.💙
🏆 Το Βραβείο Κοινού του σχολείου μας
Στην κορυφή της προτίμησής σας βρέθηκε το Τραγούδι 22 με το εντυπωσιακό ποσοστό 44,7%! Πρόκειται για ένα υπέροχο τραγούδι για τη θάλασσα που κέρδισε τις καρδιές όλων μας και του απονέμεται δικαιωματικά το «Βραβείο Κοινού» του σχολείου μας. Καθώς όμως ο 5ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός «Η θάλασσα που θέλω να έχω!» του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης» απαιτεί αυστηρά στίχους με έντονο περιβαλλοντικό μήνυμα και αναφορές στη θαλάσσια ρύπανση, το συγκεκριμένο τραγούδι θα παραμείνει ως το πρώτο στην κατάταξη στον ενδοσχολικό μας Διαγωνισμό και δεν θα αποσταλεί στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό.
Ακούστε το τραγούδι 22 https://drive.google.com/file/d/1LNVd-zQlgs-DiLT8vJGRQKI6PpSN9NkP/view?usp=drive_link
🎶 Τα 12 πρώτα σε ψήφους τραγούδια θα μας εκπροσωπήσουν στον 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Η θάλασσα που θέλω να έχω!»!
Συγκεντρωτικά αποτελέσματα του ενδοσχολικού διαγωνισμού μας
Με εκτίμηση,
Οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Χρύσα Τζικούδη – Παπαγεωργίου
Βιβή Κούκκου
Παρουσίαση έργων μαθητών/τριών του σχολείου μας στην ομαδική έκθεση εικαστικών - φωτογραφίας της Γιορτής Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Νεάπολης-Συκεών (13-20/05/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Το σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στην Ομαδική Έκθεση Εικαστικών - Φωτογραφίας στο Εικαστικό Εργαστήριο «ΗΛΙΟΣ» (Λαγκαδά 120 & Διομήδη Κομνηνού, Νεάπολη) στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Παιδείας του Δήμου Νεάπολης - Συκεών. Τα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 13/05/2026 στις 18:00. Διάρκεια έκθεσης: 13-20/05/2026, καθημερινά 9:00-12:00.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Λίνα Ίγγιλη - Λάζαρος Παπαδόπουλος
Δείτε τα έργα των μαθητών/τριών που συμμετείχαν στην έκθεση.
H υπέροχη θεατρική παράσταση του σχολείου μας (12/05/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Την Τρίτη 12 Μαΐου 2026, στις 19:00, στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών, η θεατρική ομάδα του σχολείου μας παρουσίασε την παράσταση «Οι ηλίθιοι Reloaded» σε διασκευή της θεατρολόγου Βασιλείας Γαϊτανίδου. Οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν ανέβηκαν στη σκηνή με ενθουσιασμό, εκφραστικότητα και συγκινητική ωριμότητα, μεταφέροντας στο κοινό ένα βαθύ και διαχρονικό μήνυμα: πως πολλές φορές οι άνθρωποι δεν είναι αδύναμοι ή «λίγοι», αλλά έχουν απλώς ξεχάσει ποιοι πραγματικά είναι. Μέσα από δυνατούς διαλόγους και συμβολικές σκηνές, η παράσταση ανέδειξε τον τρόπο με τον οποίο οι αρνητικές λέξεις και οι ταμπέλες μπορούν να γίνουν «φυλακή» για έναν άνθρωπο. Όπως χαρακτηριστικά ακούστηκε στη σκηνή: «Αν σου λένε συνέχεια “δεν μπορείς”, κάποια στιγμή σταματάς να πετάς». Το συγκλονιστικό φινάλε της παράστασης άγγιξε το κοινό, όταν τα παιδιά ένωσαν τις φωνές τους και τόνισαν πως «η πραγματική αλλαγή δεν έρχεται με μαγικά, αλλά με αυτοπεποίθηση».
Ιδιαίτερα δυνατά ήταν τα μηνύματα:
- «Κανένας δεν είναι ηλίθιος όταν τολμάει να σκέφτεται»
- «Κανένας δεν είναι αδύναμος όταν τολμάει να προσπαθεί»
- «Μην αφήνετε κανέναν να σας πει ποιοι είστε»
Η παράσταση ολοκληρώθηκε με το πιο αισιόδοξο και ελπιδοφόρο μήνυμα: «Η δύναμη είναι μέσα μας. Πιστέψτε στον εαυτό σας και όλα τα “δεν μπορώ” θα γίνουν “θα τα καταφέρω”».
Πολλά συγχαρητήρια, τόσο στα παιδιά, όσο και στη θεατρολόγο μας!!!
Δείτε το video της θεατρικής παράστασης
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Συμμετοχή του σχολείου μας στο 23ο Πανελλήνιο Σχολικό Ομαδικό Πρωτάθλημα Σκάκι
- Γράφτηκε από τον/την Administrator

Για δεύτερη συνεχή χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε στο Πανελλήνιο Σχολικό Ομαδικό Πρωτάθλημα Σκάκι, με τη αξιόλογη συμμετοχή πέντε μαθητών μας.
Οι μαθητές: Αβραμίδης Πέτρος (Γ2), Γιαννουλίδου Ιόλη- Αγάπη ( Α1), Λιαδάκη Ζαφειρία(Γ3), Τάντσης Βαγγέλης ( Γ3) και Ψαρράς Στράτος ( Γ1) που ανήκουν στον Όμιλο Στρατηγικής που λειτούργησε φέτος στο σχολείο, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και με αγωνιστικό πνεύμα και ομαδική διάθεση, έδωσαν αξιοπρεπέστατους αγώνες σε μια τόσο σημαντική διοργάνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σκακιού, το Σάββατο 2 Μαΐου 2026 στο περίπτερο της ΔΕΘ. Στη διοργάνωση αυτή συμμετείχαν 74 σχολεία (Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια) από όλη τη χώρα και η συμμετοχή ενός Δημόσιου σχολείου μας χαροποιεί ιδιαίτερα.
Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά για την 11η θέση που κατέκτησαν, αλλά κυρίως για τους αγώνες τους, στους γονείς τους για την στήριξη και στον Σύλλογο Γονέων για την οικονομική υποστήριξη συμμετοχής μας στους αγώνες. Χαιρόμαστε που πάντα στηρίζει τις προσπάθειες των παιδιών και ενισχύει τα ευγενικά ενδιαφέροντά τους.
Θερμότατες ευχαριστίες θα θέλαμε να δώσουμε στην «προπονήτριά» τους Άννα-Μαρία Δρακάκη, παίκτρια με εξαιρετικές διακρίσεις και δραστήριο μέλος της Σκακιστικής Ακαδημίας Πεύκων για την καθοδήγηση και υποστήριξη που παρείχε εντελώς εθελοντικά στον Όμιλο Στρατηγικής που οργανώθηκε από την κ. Στράνταρη Ολυμπία.
Προσκαλούμε κι άλλους μαθητές που ενδιαφέρονται για το όμορφο αυτό άθλημα να αξιοποιήσουν την ευκαιρία που δίνει το σχολείο στον χώρο της Σχολικής Βιβλιοθήκης.
Με χαρά σας ανακοινώνουμε: σε περίπτωση που υπάρχει ενδιαφέρον, θα οργανώσουμε αγώνες σιμουλτανέ με την ευγενική υποστήριξη του γονέα μαθητή μας κ.Τάντση στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Κρήτη 2025-2026
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
4ήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Κρήτη του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης "Βιώσιμη Εκπαίδευση για τα Ψάρια, τους Ωκεανούς και τη Διατροφή μας (SEAFOOD)" και του Προγράμματος Αγωγής Υγείας "Μαθαίνω από φέτος. Κερδίζω του χρόνου: Μια συζήτηση για μένα και το σχολείο", από την Κυριακή 26/4/2026 έως την Τετάρτη 29/4/2026.
Συμμετοχή στο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών (28/04/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Συγχαρητήρια στους στους μαθητές/τριες του σχολείου μας, που συμμετείχαν και φέτος με κέφι, φαντασία και δημιουργικότητα στο φεστιβάλ ταινιών της Γιορτής Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Νεάπολης - Συκεών με δύο ταινίες που δημιούργησαν στα πλαίσια του μαθήματος της μουσικής. Συμμετείχαν οι μαθητές/τριες της Γ' τάξης: ΠΡΑΝΤΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΤΣΙΛΟΓΛΑΝΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΓΡΑΝΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΑΧΕΛΩΝΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΑΝΝΑ, ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΜΠΟΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΧΑΡΡΙΣ ΑΝΝΑ-ΛΥΔΙΑ, ΤΑΝΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ και ΤΣΑΠΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δήμητρα Παπαναστασίου
Φωτογραφίες από τη συμμετοχή μας στο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών
Όταν τα Μαθηματικά συναντούν τη Λογοτεχνία - Τεύκρος Μιχαηλίδης (23/04/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου 23/4, επιφύλασσε μια μεγάλη τιμή για το σχολείο μας. Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τον διακεκριμένο μαθηματικό, συγγραφέα και, πάνω από όλα, δάσκαλο, Τεύκρο Μιχαηλίδη. Κατά την πρώτη ώρα της επίσκεψής του, ο κ. Μιχαηλίδης προσέγγισε με αμεσότητα και χιούμορ το αιώνιο ερώτημα που βασανίζει κάθε μαθητή: «Γιατί χρειάζομαι τα Μαθηματικά;». Μέσα από μια παρουσίασή του, κατάφερε να αποδομήσει τον φόβο για τους αριθμούς, αποδεικνύοντας ότι τα μαθηματικά δεν είναι απλώς τύποι σε έναν πίνακα, αλλά το κλειδί για την κατανόηση του κόσμου, ένα εργαλείο λογικής για την καθημερινότητα αλλά και μια γέφυρα που συνδέει τις θετικές επιστήμες με την ανθρώπινη σκέψη.
Η δεύτερη ώρα κύλησε με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς τα παιδιά που είχαν ετοιμάσει ερωτήματα πήραν τον λόγο. Η προετοιμασία είχε ξεκινήσει μέρες πριν, υπό την καθοδήγηση των φιλολόγων μας, κ. Χαρατσή, κ. Κατσάρη και κ. Καρανάσιου. Οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν το πολυδιάστατο έργο του συγγραφέα. Αναγνώστηκαν επιλεγμένα αποσπάσματα, δίνοντας το έναυσμα για μια βαθιά συζήτηση. Τα ερωτήματα των παιδιών κάλυψαν μια εντυπωσιακή γκάμα θεμάτων, π.χ. την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις αλλαγές που φέρνει στη ζωή μας. Η συνάντηση είχε και έντονο συμβολικό χαρακτήρα, γεμάτο συναισθήματα.
Η πρώην μαθήτριά μας Σταθοπούλου Σοφία φιλοτέχνησε ένα υπέροχο ηλιοτρόπιο, αναδεικνύοντας το ταλέντο της και την αμέριστη προσφορά της στο σχολείο, για άλλη μια φορά. Επίσης μαθήτριά μας του τμήματος Γ2 φιλοτέχνησε τέσσερις υπέροχες κάρτες, τις οποίες παρέδωσαν στον καλεσμένο μαθητές από διάφορα τμήματα ως δείγμα ευγνωμοσύνης. Ο κ. Μιχαηλίδης προσέφερε στο σχολείο τρία νέα βιβλία του, ενώ υπέγραψε με θέρμη τα υπάρχοντα αντίτυπα της βιβλιοθήκης μας. Στη δράση παρευρέθηκε και η κ. Φιλοθέη Κολίτση, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ02, Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου μας.
Η παρουσία του Τεύκρου Μιχαηλίδη δεν ήταν απλώς μια διάλεξη, αλλά ένα μάθημα ζωής που απέδειξε ότι η επιστήμη και η τέχνη του λόγου είναι δρόμοι παράλληλοι και συμπληρωματικοί. Φεύγοντας, άφησε πίσω του παιδιά με λιγότερα ερωτήματα και περισσότερη όρεξη για διάβασμα — ίσως το μεγαλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει ένας δάσκαλος την ημέρα της γιορτής του βιβλίου.
Υπεύθυνη δράσης: Πασχαλίνα Ίγγιλη, ΠΕ03.ΕΑΕ
Συμμετοχή στο 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή «I_YOU_WE, Έχουμε φωνή! Δράσεις και πρακτικές για την ειρηνική συμβίωση στο σχολείο» (23/04/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Στις 22–24 Απριλίου πραγματοποιήθηκε το 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή «I_YOU_WE, Έχουμε φωνή! Δράσεις και πρακτικές για την ειρηνική συμβίωση στο σχολείο», στο οποίο συμμετείχαν 12 μαθητές/τριες, διαμεσολαβητές και διαμεσολαβήτριες του σχολείου μας! Η ομάδα μας παρουσίασε στο Πολυλειτουργικό Κέντρο – Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» στον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου, το θεατρικό δρώμενο «Η Βαλίτσα της Σύγκρουσης, ένα συμβολικό ταξίδι από τη σύγκρουση στην ειρήνη». Μέσα από τη δράση αυτή, η ομάδα μας ανέδειξε την ιδέα ότι η σύγκρουση αποτελεί ένα «ταξίδι» που όλοι βιώνουμε κάποια στιγμή. Αν και δεν επιλέγουμε πάντα να βρεθούμε σε αυτό, μπορούμε να επιλέξουμε τον τρόπο με τον οποίο θα το διαχειριστούμε. Στο επίκεντρο του δρώμενου βρέθηκε μια διαφορετική «βαλίτσα», η οποία δεν περιείχε υλικά αντικείμενα, αλλά στάσεις ζωής και δεξιότητες, όπως η ενσυναίσθηση, η επικοινωνία και ο σεβασμός. Μέσα από αυτά τα εφόδια, αναδείχθηκε η σημασία της ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον. Η παρουσίαση μετέφερε ένα ισχυρό μήνυμα: ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν φωνή και μπορούν να συμβάλουν ενεργά στη δημιουργία ενός σχολείου που βασίζεται στη συνεργασία, την αποδοχή και την κατανόηση.
Συμμετείχαν οι μαθητές/τριες: Γ1: Βουλογιάννης Κων/νος, Γκουτζιούδης Σωτήρης, Γ2: Καλογήρου Άννα, Καλαιτσίδου Παρασκευή, Κουτσοκώστα Άννα Μαρία, Γ3: Λιαδάκη Ζαφειρία, Ρωμούδη Μαρκέλλα, Χάρρις Άννα Λυδία, Β1: Κουτρούτσιος Στέφανος, Β2: Ιορδάνου Ηλιάνα, Αρναούτογλου Άρτεμις, Β3: Σαμαρά Ναταλία.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Ε. Χατζηζήση, Α. Τεφλιούδη και Μ. Μουρατίδου.

Η παρουσίασή μας «Η Βαλίτσα της Σύγκρουσης, ένα συμβολικό ταξίδι από τη σύγκρουση στην ειρήνη»
Το φετινό "ταξίδι" της ελιάς και η συμμετοχή μας στο Δίκτυο "ΕΛΙΑ"
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Το σχολείο μας συμμετείχε κατά τη φετινή σχολική χρονιά στο Εθνικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «ΕΛΙΑ» του ΚΕΠΕΑ Καλαμάτας, υλοποιώντας μια πολύπλευρη βιωματική δράση με στόχο τη γνωριμία των μαθητών και μαθητριών με την ελιά, την ελληνική παράδοση και τη σημασία της βιωσιμότητας.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, από τον Οκτώβριο έως τα τέλη Δεκεμβρίου, η Περιβαλλοντική Ομάδα "Κλικ, προστάτευσέ το!" πραγματοποιεί τη δράση «Ελιά: Το ταξίδι από τη συγκομιδή μέχρι το τραπέζι μας». Τα μέλη της ομάδας συμμετέχουν ενεργά σε όλα τα στάδια της διαδικασίας: συλλέγουν τις ελιές από τα δέντρα της αυλής του σχολείου, κάνουν τη διαλογή και το τρύπημα του καρπού, τοποθετούν τις ελιές σε ειδικά δοχεία για το ξεπίκρισμα, αλλάζουν το νερό, προετοιμάζουν την άλμη και, τέλος, συσκευάζουν τις έτοιμες ελιές σε γυάλινα βάζα. Οι ελιές διατίθενται στο χριστουγεννιάτικο παζάρι του σχολείου μας, ενισχύοντας το πνεύμα της συνεργασίας, της δημιουργίας και της προσφοράς.
Στο πλαίσιο της φετινής συμμετοχής μας στο Δίκτυο «ΕΛΙΑ», ερευνήσαμε την Κορωνέικη ελιά, μία από τις σημαντικότερες ελληνικές ποικιλίες, και δημιουργήσαμε την παρουσίαση «Η Κορωνέικη Ελιά: Η Βασίλισσα των Ελληνικών Ποικιλιών», μέσα από την οποία αναδείξαμε την ιστορία, τα χαρακτηριστικά και τη μεγάλη αξία της ελληνικής ελαιοκαλλιέργειας. Παράλληλα, με έμπνευση από τη φύση, την παράδοση και τη δύναμη της συλλογικότητας, δημιουργήσαμε το τραγούδι «Κάτω απ’ την ελιά», ένα τραγούδι που μιλάει για την ελπίδα, τη συνεργασία, την αγάπη για τη γη και τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος. Η παρουσίαση και το τραγούδι προβλήθηκαν στις 28 Απριλίου 2026, κατά την εξ αποστάσεως συνάντηση των μαθητικών ομάδων του Δικτύου, όπου σχολεία από όλη την Ελλάδα μοιράστηκαν τις δράσεις και τις δημιουργίες τους γύρω από την ελιά και τον πολιτισμό της.
Μέσα από όλες αυτές τις δράσεις, είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε, να δημιουργήσουμε, να εκφραστούμε καλλιτεχνικά και να γνωρίσουμε βιωματικά τη σημασία της ελιάς ως σύμβολο ζωής, παράδοσης, ειρήνης και αειφορίας.
Τα μέλη της Περιβαλλοντικής Ομάδας "Κλικ, προστάτευσέ το!" και οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί Π. Ίγγιλη, Ε. Χατζηζήση και Χ. Τζικούδη - Παπαγεωργίου
Αγιωργίτικα - Εκδηλώσεις 2026
- Γράφτηκε από τον/την Administrator

Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών και ο Ι.Μ.Ν. Αγίου Γεωργίου διοργανώνουν τις εορταστικές εκδηλώσεις «Αγιώργιτικα 2026» από τις 22 έως τις 26 Απριλίου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει λιτανεία, χορωδιακές συναντήσεις, μουσικά αφιερώματα και παραδοσιακούς χορούς στον προαύλιο χώρο του Ναού.
Πελοπόννησος 2025-2026 (01-04/04/2026)
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Η εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ' τάξης στην Πελοπόννησο (1–4 Απριλίου 2026) αποτέλεσε ένα μοναδικό ταξίδι γνώσης και εμπειριών. Μέσα από επισκέψεις σε σημαντικούς ιστορικούς τόπους, όπως η Πάτρα, η Αρχαία Ολυμπία, το Ναύπλιο, η Επίδαυρος και οι Μυκήνες, ήρθαμε σε επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας μας. Το ταξίδι συνδύασε τη μάθηση με τη συνεργασία και τη ψυχαγωγία, ενισχύοντας το ομαδικό πνεύμα. Ιδιαίτερη αξία είχαν οι κοινές στιγμές και οι εμπειρίες που μας έφεραν όλους πιο κοντά.
Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Χρύσα Τζικούδη - Παπαγεωργίου, Βιβή Κούκκου, Σοφία Σουρμενίδου και Φωτεινή Στεφανίδου.
Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πελοπόννησο: Ένα ταξίδι στην ιστορία και τον μύθο
Video από την επίσκεψή μας στην Πελοπόννησο
🎵 Τριγωνομετρία μετά... μουσικής 🎵
- Γράφτηκε από τον/την Χρύσα Παπαγεωργίου
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να ακούσετε το τραγούδι της Τριγωνομετρίας.
Δημιουργήθηκε για να κάνει την Τριγωνομετρία λίγο πιο διασκεδαστική! Οι στίχοι γράφτηκαν με τη βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης, ενώ η μουσική σύνθεση και η εκτέλεση πραγματοποιήθηκαν με τη βοήθεια της πλατφόρμας Suno.
Αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά, με την ευχή τα Μαθηματικά να γίνουν πιο εύκολα και πιο κατανοητά για όλους. ❤️
Χρύσα Παπαγεωργίου, μαθηματικός
Καλή ακρόαση! 🎤
Σελίδα 1 από 2























