1ο στάδιο: Συλλογή, διαλογή, τρύπημα και τοποθέτηση σε ειδικά δοχεία για ξεπίκρισμα

Το ταξίδι της ελιάς ξεκίνησε την ημέρα του 1ου σχολικού περιπάτου (17/10/2024) με τη συλλογή και προετοιμασία καρπών ελιάς (από τα δέντρα του σχολείου μας και από τη Ν. Τρίγλια Χαλκιδικής). Μαθητές και μαθήτριες με τη βοήθεια εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, προετοίμασαν τις ελιές για να γίνουν βρώσιμες (συλλογή, διαλογή, τρύπημα και τοποθέτηση σε ειδικά δοχεία για ξεπίκρισμα).  Το επόμενο διάστημα μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν τη διαδικασία, ώστε οι ελιές μας να είναι έτοιμες για διάθεση στο χριστουγεννιάτικο παζάρι του σχολείου!

Την όλη διαδικασία οργάνωσαν και υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί: Ίγγιλη Λίνα, Χατζηζήση Ελένη, Αποστολίδου Μάγδα, Μουρατίδου Μαρία, Λιβαδιώτου Αναστασία και Βαϊτσίδου Ζουμπουλιά. Συμμετείχαν οι μαθητές/τριες: Διονυσοπούλου Ειρήνη, Αναγνωστοπούλου Νάγια, Κολυβά Ελευθερία, Μάρκου Αστέρης, Κουτσολάμπρος Λάμπρος, Γεροπαύλου Γιώργος – Παναγιώτης, Ζωηρός Αχιλλέας, Θεοδώροβιτς-Ρεμπάκης Πέτρος.

 

       

Την Πέμπτη 24/10/2024, μαθητές του σχολείου μας, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών Λίνας Ίγγιλη και Ελένης Χατζηζήση και της κ. Έφης Μαβίδου, μητέρας μαθητή του σχολείου μας, μάζεψαν τις ελιές από δέντρο της Σχολής Τυφλών. Οι ελιές αυτές θα ξεπικριστούν και θα διατεθούν (μαζί με τις υπόλοιπες ελιές που ετοιμάζουμε) στο χριστουγεννιάτικο παζάρι μας. Μέρος των εσόδων από την πώληση των ελιών, θα διατεθεί για γραφική ύλη ή/και άλλα είδη που χρειάζονται οι μαθητές της Σχολής Τυφλών, ώστε να στηρίξουμε τις ανάγκες τους, δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον και την αλληλεγγύη μας. Συμμετείχαν οι μαθητές: Μαλιγκούδης Κωνσταντίνος, Κουζούμης Θεοδόσης, Λουβιτάκης - Μπαμπαλης Ορέστης, Γεροπαύλου Γιώργος – Παναγιώτης, Ζωηρός Αχιλλέας, Ιορδανίδης Κωνσταντίνος. Συγχαρητήρια σε όλους !!!
     
 

2ο στάδιο: Άλλαγμα νερού μέχρι να ξεπικρίσουν …

 Η δράση υλοποιείται στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Κλικ, προστάτευσέ το!» και του Σχεδίου Δράσης «”Ευ ζην” στον τόπο μου: Βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής στο σχολείο και στην κοινωνία»